PDA

View Full Version : Rahalistes raskustes PIV võlgneb mängijatele üle 600 000 dollari

Toimetaja
12.06.13, 08:59
PIV klienditugi kinnitas, et nad ei soorita enam mitte ühtegi väljamakset, sest neil ei ole selleks rahalisi vahendeid.

Loe edasi: http://www.pokkeriprod.com/2013/06/12/rahalistes-raskustes-piv-volgneb-mangijatele-ule-600-000-dollari/

ranka
12.06.13, 09:01
Teema märk «Pöial püsti» ei ole typo. Sest miks peaks kurvastama ja kadetsema?

Jummalast hea meel, et jälle on tehtud üks edukas äri. Promod, saad mõne milli eest deposid, genetakse nats reiki kah. Kui enam deposid ei tule, lased ettevõtte põhja ja kaod mõne milliga. Kümne aasta pärast, kui pangakontodel rahad hakkavad otsa saama, siis kordad tsüklit.

Mitte keegi, mitte midagi ei tee. Vennad naudivad teiste rahade eest palmiall kokteile. Ja tundubki, et mida rohkem mille suudad kõrvale kantida, seda edukama äriga hakkama said.

Suht kindel, et mõni mängija hakkabki oma rahasid läbi mängima ning viie kuu pärast tempurapoker kaob ning klienditugi ei vasta.

Codecci
12.06.13, 09:11
Kas Muchos pääses tervena sellelt uppuvalt laevalt ja vähemalt mängijad rahadest ilma ei jäänud?

ranka
12.06.13, 09:13
Kas Muchos pääses tervena sellelt uppuvalt laevalt ja vähemalt mängijad rahadest ilma ei jäänud

Vot ma ei tea. Minu mängijaid said kõik rahad kätte: osad PIV-ist, osad Muchosest. Muchos oli PIV-i vastu kohtus, aga see, mis sellest saanud on, seda ma ei oska öelda.

timz0333
12.06.13, 09:22
Vot ma ei tea. Minu mängijaid said kõik rahad kätte: osad PIV-ist, osad Muchosest. Muchos oli PIV-i vastu kohtus, aga see, mis sellest saanud on, seda ma ei oska öelda.

Veelkord kiidaks rankat, kes ajas asju nii nagu ta oma raha oleks seal kinni olnud.

VisaHing
12.06.13, 12:35
Korralik business ikka.. :( Aga ühesõnaga jalutavad lihtsalt minema ja keegi neid kohtusse anda ei saa?

Päris kaval lüke, et oma rahasid kätte saada pead 75% oma bankrollist rake maksma.. Ehk kui mul on 100 000$ balance pean maksma 75 000$ rake ?

ranka
12.06.13, 12:52
Korralik business ikka.. :( Aga ühesõnaga jalutavad lihtsalt minema ja keegi neid kohtusse anda ei saa?

Päris kaval lüke, et oma rahasid kätte saada pead 75% oma bankrollist rake maksma.. Ehk kui mul on 100 000$ balance pean maksma 75 000$ rake ?

Jah.

Ja mina sain aru, et see on boonus ehk teisisõnu pead raha juurde depoma, et üleüldse mängida. Ja too boonus ei vabane osade vaid kogu summas. Lisaks on aega 5 kuud.

Alguses üleüldse tehti pakkumine, aga keegi nõus ei olnud, ja nüüd sunniviisiliselt.

Fuzzy
12.06.13, 13:19
Masseerisime koos affiliatega neid vendi päris korralikult ja sain oma rahad kätte vahetult enne seda, kui asi täiega uppi lendas. Väga ebameeldivad tegelased, midagi rumeenia scammeri ja itaalia maffia vahepealset.

jrgn hell
12.06.13, 13:24
Jah.

Ja mina sain aru, et see on boonus ehk teisisõnu pead raha juurde depoma, et üleüldse mängida. Ja too boonus ei vabane osade vaid kogu summas. Lisaks on aega 5 kuud.

Alguses üleüldse tehti pakkumine, aga keegi nõus ei olnud, ja nüüd sunniviisiliselt.

Ma sain nii aru, et BR, mida liigutati on mängimiseks. Juurde kandmine oleks eriti debiilne, mitte et see antud hetkel ei ole juba extremely fucked up.

ranka
12.06.13, 14:10
Ma sain nii aru, et BR, mida liigutati on mängimiseks. Juurde kandmine oleks eriti debiilne, mitte et see antud hetkel ei ole juba extremely fucked up.

Never ei usu. Chipdumping oleks liiga tavaline siis või võetakse seda kui play money ning raha jõuaks ikka välja läbi teiste skinnidega. Seega võiks suvaline tuba ise väljamaksed kohe ära teha.

jrgn hell
12.06.13, 19:32
Never ei usu. Chipdumping oleks liiga tavaline siis või võetakse seda kui play money ning raha jõuaks ikka välja läbi teiste skinnidega. Seega võiks suvaline tuba ise väljamaksed kohe ära teha.

first it was PokerXe.. then theyx closed and i was transfered to targetpoker.eu.. then they closed to and now im transfered to tempurapoker.com (play2b network).
Now they force me to an agreement to rake 75% of my balance in 5month (with neraly no traffic on their site.

Skype Chat:

[18:14:13] inthemix: not sure what you mean with agreement with play2b and all.. can you please explain to me.

[18:14:55] Affiliates TargetPoker: ok let me explain with few words

[18:20:07] Affiliates TargetPoker: the agreement with play2b that owns tempurapoker.com consist on transferring the player accounts on tempurapoker, in order to make safe the players money and affiliates as well, we are proposing to our clients/partners to move to tempura with the condition to rake 75% of the balance, your balance will be visible on tempurapoker as soon as the account will be active, we have called this balance as a "bonus" as a technical term but this is guaranteed money, you have to reach the target in 5 months and sure even if some player loses the balance and after reaches the target they can withdraw this amount, kindly notice that in order to move as well the affiliate balance and make it safe we need from the affilaites to move the balance to a player account, cause this agreement is only for players, and we want to make sure that even the balances of the affiliates are safe also..

[18:23:35] Hero: so as an affiliate i have to rake 75% of my balance in 5months ? otherwise what happens?

[18:24:51] Affiliates TargetPoker: we are not sure about the future of our company, as you see targetpoker is offline sir, this is the final opportunity to make the balance safe

[18:25:24] Affiliates TargetPoker: pleas let us know what we should do

[18:26:51] Hero: how can i be sure about that after all the mess ?

[18:27:43] Hero: you can guarantee that i get my balance ?

[18:28:35] Affiliates TargetPoker: yes sir if you reach the target it will be safe, and you will be able to withdraw it immediately, even the winnings

[18:28:59] Hero: and i have 5months to do so ?

[18:29:24] Hero: but you say u dont know about the future of your company.. how can i be sure that youll be there in 5months?

[18:30:52] Affiliates TargetPoker: sir play2b is another company, they dont have nothing to do with us, so they will pay you your amount, they are growing very fast and they guarantee that will pay every player that reaches this target

[18:31:47] Hero: Well then i need a signed copy of that guarantee and i'll send that cormitaion email

[18:36:05] Affiliates TargetPoker: they have received the guarantee with terms and conditions, all the players on tempurapoker, there are a lot of players from 2 weeks ago are able to make the cash outs requests succesfully because they have already reached the target

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/poker-venice-network-robbing-players-massive-amounts-1337246/index5.html

Kas ma saan valesti aru? Kõikides erinevates teemades kuidagi segaselt see condition esile toodud ja ei viitsi uuesti läbi ka skimmida neid.

Tundub ikka, et roll muutub pärast transferit usable boonuseks, aga cashoutida saab pärast seda 75%

jrgn hell
12.06.13, 19:34
Ja lisaks tundub selle järgi, et kui busti tõmbad, siis saad peale depoda ja edasi üritada oma raha tagasi saada.

ROFL

LGA kommentaari ka veel vaja, siis solid komöödia. Niipalju, kui teemades mainitud olid, siis erinevad mängijad trollivad erinevaid Malta poliitkuid ja LGA tegelasi tugevalt FBs.

mortalvombat
12.06.13, 21:46

Dear Client,

First of all we would like to thank you for being a loyal customer and for having always
shown faith and great interest in every initiative of ours.

We are pleased to inform you that PIVGAME, thanks to a partnership agreement with
Play2b Limited, can give you the opportunity to benefit immediately from a Bonus,
equal to the value of your player account balance on our network.

In order to redeem your Bonus with Play2b Limited, and automatically have the right
to request the corresponding withdrawal, you must produce within 5 months after the
first login, rake equivalent to 75% of the amount available in the player account. It is
understood that any of the winnings gained from the first day will only be payable
when the target is achieved - whilst all the amounts deposited to Play2b Limited,
with any method of payment will be paid at any time at your request.

This promotion is valid from Today. We inform you that after 10 days have expired
from the time of this notice, your current balance will be deleted from PIVGAME’s
accounts and you can login to your player account on the Play2b Limited website
through the following link: www.tempurapoker.com there you will immediately find
a Bonus of equal amount and available to start playing. The terms and conditions
related to this promotion are available on this link

http://tempurapoker.com/Support/TermsAndConditions.aspx

You can Login using your current username and email address. Then, please
immediately request a Password Reset.

We are very confident that we have chosen for you a Great Network to get you to play the Best Possible Poker.

Kind Regards,
PIVGAME STAFF

jrgn hell
12.06.13, 23:08
Ausalt öeldes lõplikult ikka aru ei saa, mida täpselt mõeldakse, kuna saab mitmeti tõlgendada. Küsin teemast üle

jrgn hell
12.06.13, 23:47
Oma bankroll ikka kasutamiseks esmase vastuse järgi

sorm
13.06.13, 10:13
Nuppe saab kasutada mängimiseks.

Just had a bad day in NL1000 HU. Lost almost all of my bankroll :(

Tõenäolislet läheb rämedaks chipdumpiks seal...

WowAwiAA
17.06.13, 22:54
Seisis ka seal mingi micro mängude roll. Kuna midagi üle micro nagunii ei biidi, siis erinevates urgastes mingi mõnisada taala. Muidugi pivgamingus seisis see ka niiviisi, et tegelikult juba kuid seal enam mänginud pole. Ise ka paras tohman, peab nüüd uurima hakkama.
Ja seadustes pole siis mingeid sätteid selle kohta? Claimivad, et oma ühe ahmedi ja ühe ida-euroopa progreja ülalpidamisele läksid nö "klientide" rahad ja asi läks auku?

jrgn hell
17.06.13, 23:26
Seisis ka seal mingi micro mängude roll. Kuna midagi üle micro nagunii ei biidi, siis erinevates urgastes mingi mõnisada taala. Muidugi pivgamingus seisis see ka niiviisi, et tegelikult juba kuid seal enam mänginud pole. Ise ka paras tohman, peab nüüd uurima hakkama.
Ja seadustes pole siis mingeid sätteid selle kohta? Claimivad, et oma ühe ahmedi ja ühe ida-euroopa progreja ülalpidamisele läksid nö "klientide" rahad ja asi läks auku?

Oleks väga imestunud, kui Malta LGA suurelt midagi mängijate kaitseks ette võtaks, kuigi PIVi ohvrid trollivad hoolega neid LGA vendi ja muidu poliitikuid.