Eesti Pokkeriportaal
Lehekülg 305, kokku 483 EsimeneEsimene ... 205255295303304305306307315355405 ... ViimaneViimane
Näidatakse tulemusi 6 081 kuni 6 100, kokku 9659
  1. #6081
    Õpihimuline Mängur Kasutaja Loksutaja avatar
    Liitus
    Jun 2010
    Asukoht
    HUNL+2 cards
    Postitusi
    448

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    kaugele sa selle asjaga lähed ?

  2. #6082
    Seina Augustaja
    Liitus
    Oct 2008
    Postitusi
    2 293

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas pokkerisheriff Vaata postitust
    mind huvitab hoopis, et kuidas mõned siinsed foorumi kunnid saavad legaalselt seda kasutada? sest ma ei usu eluilmas, et sina (kellele ma vaatan alt üles sarnaselt Codeccile ja paljudele siin) näiteks illegaalselt kasutaksid PokerTabelRatingsit - näiteks mängid HU mänge starsis ja vaatad enne iga vastasega pikemat madistamist kas ta on võitev mängija või mitte. see on üldreeglitega nagu keelatud tavalisele pokerstarsi kasutajale, aga teie teete ikka seda siin. ja nagu mainisin - olles eeskujuks paljudele siin ei saa te ju sellist asja teha kuna näitaksite sellega algajatele eesti mängijatele, et petturlus pokkerit mängides on normaalne ja seda võib kasutada kui vahele ei jää.
    Seda usuksid eluilmas, et mõni siinse foorumi kunnidest mängis FTP's edasi kuigi sellel ei olnud litsentsi? Maksavad vabatahtlikult makse ka selle pealt?

  3. #6083

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Üle maailma on nii palju selle reegli rikkujaid, et kui PS hakkaks selle eest karistama, siis kaotaksid nad üle poole oma cashimängijate genetavast reigist.

    See on nagu keelatud ained pro bodybuildingus. Nad on keelatud, kuid mitte kunagi ei testita.

  4. #6084
    Vana Tegija Kasutaja jasssass avatar
    Liitus
    Sep 2010
    Asukoht
    tÄRTU
    Postitusi
    1 200

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Kuhu kõik pokerstarsi Marikad, Reginad ja Tarvid on kadunud? Tahaks lihtsalt teada mille jaoks või kelle jaoks need support@pokerstars.ee lõpulised klienditoed loodud on, kui nad ei suuda 110+ tunni jooksul vastata. Mõttetu üritus. Saan oma vastused ka mujalt kätte jah kui tarvis aga ikkagi sooviks teada.

  5. #6085
    Miljon Põhjust Kodus Olla Kasutaja ranka avatar
    Liitus
    Sep 2008
    Postitusi
    31 307

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas pokkerisheriff Vaata postitust
    ma ei teeks kunagi nii. esiteks on maksudest kõrvale hiilimine 100% illegaalne, kui tegemist pole seadusliku maksude optimeerimisega, mis on võimalik ainult teatud juhtudel (suurfirmad, topeltmaksustamine). teiseks see oleks kitse panemine, kui ma näpuga selle "Mati" peale näitaksin ja mulle ei meeldi kitse panijad.

    mind huvitab hoopis, et kuidas mõned siinsed foorumi kunnid saavad legaalselt seda kasutada? sest ma ei usu eluilmas, et sina (kellele ma vaatan alt üles sarnaselt Codeccile ja paljudele siin) näiteks illegaalselt kasutaksid PokerTabelRatingsit - näiteks mängid HU mänge starsis ja vaatad enne iga vastasega pikemat madistamist kas ta on võitev mängija või mitte. see on üldreeglitega nagu keelatud tavalisele pokerstarsi kasutajale, aga teie teete ikka seda siin. ja nagu mainisin - olles eeskujuks paljudele siin ei saa te ju sellist asja teha kuna näitaksite sellega algajatele eesti mängijatele, et petturlus pokkerit mängides on normaalne ja seda võib kasutada kui vahele ei jää.
    Mina ei tea kuidas teised teevad aga Codecciga külastasime ühte kuulsat Londoni advokaadibürood, et tuua selgust meie õigustest ja kohustustest. Seal saime palju targemaks ja jõudsime pärast 13h arutelu kuue erineva advokaadiga järeldusele, et tuleb käituda järgnevalt:
    1. Kui vastane istub su PokerStarsi lauda siis postitad BB ja...
    2. ... paned vastase nime otsima PTR-ist (ise tulemusi ei vaata)...
    3. ... kui näed, et tulemused olemas siis tõmbad kaabli seinast välja ja siis vaatad alles tulemusi...
    4. ... kui tulemused vaadatud ja kirjas, kaabel seina ja mängid edasi.

    See on 100% JOKK süsteem. PTR-i ei tohi kasutada samaaegaselt PokerStarsis mängides. Mängimiseks nimetatakse kui sa oled saanud kaardid enne floppi ja sul on antud hetkel töötav internetiühendus. Kaabli välja tõmbamisel annab PokerStars sulle kaks minutit lisaaega, et sa jõuaksid tagasi lauda. Kasuta täpselt samat süsteemi ja probleeme ei teki.

    Alguses oli kole tülikas aga siis jälle Codecciga istusime kokku ning suhtlemise erinevate automaatikutega. Lõpus leidsie ühe vanema meesterahva nimega Vello, kes tegi meile automaatblocki netikaabli vahele. See on nagu lambilüliti, mis on laua peal. Kui vastane tuleb, postitad BB, kirjutad nime ja vajutad lambilüliti alla. VOILAA! Netti ei ole. Siis vaatad tulemused ära ja lükkad lüliti üles. VOILAAA! Net on olemas.

    See lüliti tuleb järgmisest aastast ka müügile www.pokkerilyliti.ee ja samuti inglisekeelse klientuurile www.pokerswitch.com.

  6. #6086
    Pokkerihai Kasutaja Cypher0 avatar
    Liitus
    Jan 2010
    Asukoht
    Pärnu
    Postitusi
    1 512

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Kuskil üleval oli ju, et PTR on täiesti keelatud Pokerstarsi mängijatele, ükskõik kas mängid samal ajal või ei. Siis aitab see, kui võtad kellegi sõbra (ema, vanaema, naabrimehe) mängimise ajaks teise arvutiga kõrvale, kellele veerid vastaste nimesid, tema toksib sisse ja loeb sulle tähtsamad andmed ette ja vajadusel joonistab vaba käega A4le graafiku ka. Ja kõik korras, sina pole ühtegi PTRi kasutanud.

  7. #6087
    Lingiparandaja
    Liitus
    Oct 2008
    Asukoht
    Palmi talu
    Postitusi
    3 275

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas Cypher0 Vaata postitust
    Kuskil üleval oli ju, et PTR on täiesti keelatud Pokerstarsi mängijatele, ükskõik kas mängid samal ajal või ei. Siis aitab see, kui võtad kellegi sõbra (ema, vanaema, naabrimehe) mängimise ajaks teise arvutiga kõrvale, kellele veerid vastaste nimesid, tema toksib sisse ja loeb sulle tähtsamad andmed ette ja vajadusel joonistab vaba käega A4le graafiku ka. Ja kõik korras, sina pole ühtegi PTRi kasutanud.
    Nimetatakse ka JOKK-olukorraks

  8. #6088

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas jasssass Vaata postitust
    Kuhu kõik pokerstarsi Marikad, Reginad ja Tarvid on kadunud? Tahaks lihtsalt teada mille jaoks või kelle jaoks need support@pokerstars.ee lõpulised klienditoed loodud on, kui nad ei suuda 110+ tunni jooksul vastata. Mõttetu üritus. Saan oma vastused ka mujalt kätte jah kui tarvis aga ikkagi sooviks teada.
    PokerStarsi Marikad, Reginad ja Tarvid? Me ei saa foorumi kaudu su väljamakset kommenteerida.

    Kas said esialgse vastuse, et kiri on edastatud?
    Kui üldse vastust ei saanud, siis su kiri ei jõudnud kohale - saada uuesti: support@pokerstars.ee.

  9. #6089
    Vana Tegija Kasutaja jasssass avatar
    Liitus
    Sep 2010
    Asukoht
    tÄRTU
    Postitusi
    1 200

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas Tarvi Vaata postitust
    PokerStarsi Marikad, Reginad ja Tarvid? Me ei saa foorumi kaudu su väljamakset kommenteerida.

    Kas said esialgse vastuse, et kiri on edastatud?
    Kui üldse vastust ei saanud, siis su kiri ei jõudnud kohale - saada uuesti: support@pokerstars.ee.
    Kirja saatmisega pidi kõik OK olema, kuna näitas et kiri saadetud ja tagasi veateadet ei tulnud, proovisin nii support@pokerstars.ee kui ka cashier@pokerstars.ee Võin ju veel proovida....

  10. #6090
    Miljon Põhjust Kodus Olla Kasutaja ranka avatar
    Liitus
    Sep 2008
    Postitusi
    31 307

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas jasssass Vaata postitust
    Kirja saatmisega pidi kõik OK olema, kuna näitas et kiri saadetud ja tagasi veateadet ei tulnud, proovisin nii support@pokerstars.ee kui ka cashier@pokerstars.ee Võin ju veel proovida....
    Sadatuhat asja võib juhtuda. Kui kasutad outlooki siis incoming/outgoing serverid valed, eriti kui erinevates wifides. Samuti miskit hot.ee emailid on ammu nononononon. Kasuta hotmaili või gmaili. Reeglina on kasutaja enda viga, kui vastust ei saa või kiri ei jõua kohale. Alati ei peagi veateadet tulema.

  11. #6091
    Vana Tegija Kasutaja jasssass avatar
    Liitus
    Sep 2010
    Asukoht
    tÄRTU
    Postitusi
    1 200

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Currently the Direct Bank Transfer cashout limits are:

    US $10 - minimum cashout
    US $49,999 - maximum cashout
    Maximum of 1 transfer per 24 hours

    Et 5K taala korraga välja ei õnnestunud kanda, veel mingid limiidid on kuskil? Kui on siis kui suured?

  12. #6092

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas jasssass Vaata postitust
    Currently the Direct Bank Transfer cashout limits are:

    US $10 - minimum cashout
    US $49,999 - maximum cashout
    Maximum of 1 transfer per 24 hours

    Et 5K taala korraga välja ei õnnestunud kanda, veel mingid limiidid on kuskil? Kui on siis kui suured?
    Saatsime vastuse 26. novembril, kas rämpsposti kasti oled kontrollinud igaks juhuks?

  13. #6093

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Ei tea, kas Pokerstars ei soovi enam rake`i teenida, aga nii null klienditeenindust ei ootaks küll maailma suurimalt pokkeriportaalilt. Lugu on siis selline, et juba mõni aeg tagasi suleti mu kontol deposiidi ja väljakande võimalus, sest mul olevat nende arust seos mingi kasutajaga, kelle username ei ütle mulle mitte kui midagi, et ma pean oma seotust temaga tõestama vmt.

    Selge, ei viitsinud asjaga kohe tegeleda ning ei mänginud mõnda aega, pühapäeval mõtlesin, et võiks mõne turniiri õhtul teha ja saatsin oma dokumendi koopia (mida nõuti äkki mingi 5. kord juba) nii mailile kui ka mänguserverisse võimaluse alla "lae dokumente". 28. ja 29. novembril saadeti mulle mailile kiri, et asi on saadetud edasi mingitele spetsialistidele jne.

    Igatahes ootaks palju-palju kiiremat tegutsemist, teil, Pokerstarsil, peaks mõned inimesed klientide heaolu eest ikka vastutama ju?

  14. #6094
    Miljon Põhjust Kodus Olla Kasutaja ranka avatar
    Liitus
    Sep 2008
    Postitusi
    31 307

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas aivi18 Vaata postitust
    Ei tea, kas Pokerstars ei soovi enam rake`i teenida, aga nii null klienditeenindust ei ootaks küll maailma suurimalt pokkeriportaalilt. Lugu on siis selline, et juba mõni aeg tagasi suleti mu kontol deposiidi ja väljakande võimalus, sest mul olevat nende arust seos mingi kasutajaga, kelle username ei ütle mulle mitte kui midagi, et ma pean oma seotust temaga tõestama vmt.

    Selge, ei viitsinud asjaga kohe tegeleda ning ei mänginud mõnda aega, pühapäeval mõtlesin, et võiks mõne turniiri õhtul teha ja saatsin oma dokumendi koopia (mida nõuti äkki mingi 5. kord juba) nii mailile kui ka mänguserverisse võimaluse alla "lae dokumente". 28. ja 29. novembril saadeti mulle mailile kiri, et asi on saadetud edasi mingitele spetsialistidele jne.

    Igatahes ootaks palju-palju kiiremat tegutsemist, teil, Pokerstarsil, peaks mõned inimesed klientide heaolu eest ikka vastutama ju?
    Sa oleksid võinud ka tollal kiiremini tegutseda ja koheselt nõutud dokumendid ära saata. Nüüd jupp aega hiljem võtab ka PokerStarsil aega su vana kirjalogi ja põhjuste sorteerimine. Enda viga.

  15. #6095

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas ranka Vaata postitust
    Sa oleksid võinud ka tollal kiiremini tegutseda ja koheselt nõutud dokumendid ära saata. Nüüd jupp aega hiljem võtab ka PokerStarsil aega su vana kirjalogi ja põhjuste sorteerimine. Enda viga.
    Jah, tõsi, oleks tõesti võinud esimesel võimalusel asja ära lahendada, kuid sel ajal mängisin teises toas ja ei olnud probleemi. Aga ei tahaks kuidagi uskuda, et see nii aeganõudev on, kui PS-l vähegi arvestatav maili süsteem on, siis ei ole nende kirjade sorteerimine küll mitte mingi probleem.

  16. #6096
    Vana Tegija Kasutaja jasssass avatar
    Liitus
    Sep 2010
    Asukoht
    tÄRTU
    Postitusi
    1 200

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas Tarvi Vaata postitust
    Saatsime vastuse 26. novembril, kas rämpsposti kasti oled kontrollinud igaks juhuks?
    Vaatasin üle, ei leia küll kusagilt jah seda vastust üles kahjuks, et saatsin ka täna ühe kirja cashier@support.ee ja juhul kui varasemad ei ole läbi läinud ja vastused minuni jõudnud siis äkki nüüd õnnestub, mul on ka nagu mõistus otsas, et mis siis valesti läheb, klienditoega on ikka ju vahel vaja suhelda.

  17. #6097

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    ei tea, millist meiliklienti sa kasutad, aga võibolla on sul meilidele mingi reegel tehtud, mis suunab ebameeldivate isikute saadetud meilid rämpskasti ning siis koheselt ka kustutab.

    hotmailis hakkas mul automaatselt peale musta reedet lambist pokerstarsi meile rämpskasti liigutama. lepi klienditeenindusega kokku ja las saadavad sulle mõne teise aadressi pealt suvalise testmeili.

  18. #6098

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Kas see on tavaline, et out of the blue canceldatakse cashout, põhjuseks:

    Soovime Teid informeerida, et kuna olete teinud viimase 30 päeva jooksul märkimisväärse arvu väljamakseid, on Teie praegune taotlus tagasi lükatud.
    Põhjuseks asjaolu, et meil pole Teie viimase taotluse kinnitamiseks piisavalt dokumente.

    viimased 2 aastat pidevalt väljamakseid teinud ja pole varem tõrkeid esinenud.

  19. #6099
    Vana Tegija Kasutaja jasssass avatar
    Liitus
    Sep 2010
    Asukoht
    tÄRTU
    Postitusi
    1 200

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas eluvaatleja Vaata postitust
    ei tea, millist meiliklienti sa kasutad, aga võibolla on sul meilidele mingi reegel tehtud, mis suunab ebameeldivate isikute saadetud meilid rämpskasti ning siis koheselt ka kustutab.

    hotmailis hakkas mul automaatselt peale musta reedet lambist pokerstarsi meile rämpskasti liigutama. lepi klienditeenindusega kokku ja las saadavad sulle mõne teise aadressi pealt suvalise testmeili.
    Automaatvastused tulevad kenasti läbi nende poolt: PokerStars Cashout Request Please allow 72 hours for processing of Direct Bank Transfer cashouts and another 3-5 business days for the funds to arrive in your bank account. There may be delays if the bank details you provided are inaccurate. ja siis mõne hetke pärast on raha minu pokkerikontol tagasi ja history all: QN cashout cancelled ja ei teagi põhjust miks on cancelled sest mingit põhjendust ei saadeta. Kusjuures emailile tuleb ju automaatvastus: Olen varemgi cashoute teinud ja kunagi pole sellist jama olnud.....kõik pangaandmed ja muu on korrektne ja hiljuti miskit muutnud ei ole. Ja küsimuste peale vastuseid ei saa. Mail.ee on siiani laitmatult toiminud ja mingeid blokke ei ole ega rämpsposti ei suunata kusagile vastuseid....ei tea siis kuhu see info kaob.

  20. #6100
    Miljon Põhjust Kodus Olla Kasutaja ranka avatar
    Liitus
    Sep 2008
    Postitusi
    31 307

    Re: *** PokerStars.ee | Küsimused, probleemid siia - vastamas ka klienditeenindus ***

    Tsitaat Algselt postitas jasssass Vaata postitust
    Automaatvastused tulevad kenasti läbi nende poolt: PokerStars Cashout Request Please allow 72 hours for processing of Direct Bank Transfer cashouts and another 3-5 business days for the funds to arrive in your bank account. There may be delays if the bank details you provided are inaccurate. ja siis mõne hetke pärast on raha minu pokkerikontol tagasi ja history all: QN cashout cancelled ja ei teagi põhjust miks on cancelled sest mingit põhjendust ei saadeta. Kusjuures emailile tuleb ju automaatvastus: Olen varemgi cashoute teinud ja kunagi pole sellist jama olnud.....kõik pangaandmed ja muu on korrektne ja hiljuti miskit muutnud ei ole. Ja küsimuste peale vastuseid ei saa. Mail.ee on siiani laitmatult toiminud ja mingeid blokke ei ole ega rämpsposti ei suunata kusagile vastuseid....ei tea siis kuhu see info kaob.
    Vahest võib juhtuda kahe mailiserveri vahel tõrge. Kas ei tule kiri PokerStarsist välja või ei jõua see mail.ee serverini. Milleks paanitseda.

Teema info

Kasutajad vaatamas seda teemat

Hetkel on 21 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 21 külalist)

Postitamise reeglid

  • Sa ei tohi postitada uusi teemasid
  • Sa ei tohi postitada vastuseid
  • Sa ei tohi postitada manuseid
  • Sa ei tohi muuta oma postitusi
  •  
  • BB kood on Sisse lülitatud
  • Emotikonid on Sisse lülitatud
  • [IMG] kood on Sisse lülitatud
  • [VIDEO] code is Sisse lülitatud
  • HTML-kood on Välja lülitatud
TAGASI ÜLES