Eesti Pokkeriportaal
Lehekülg 3, kokku 11 EsimeneEsimene 12345 ... ViimaneViimane
Näidatakse tulemusi 41 kuni 60, kokku 202
  1. #41
    Miljon Põhjust Kodus Olla Kasutaja ranka avatar
    Liitus
    Sep 2008
    Postitusi
    31 321

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas Imric
    Eks on ka teisi variante. Mul oli lühikest aega naissoost töökaaslane, kes tööle asudes pidi mõnda aega sõitma oma autoga. Selleks oli tutikas Honda Accord. Elas ta ta muidu mehega Tabasalu korteris. Mina veel mõtlesin, et kena naine on saanud omale eduka mehe. Hiljem selgus, et mees on automaaler. Uue CR-V müüki tulekul vahetasid nad oma Accordi esimesel võimalusel CR-V vastu ja natuke hiljem otsustati ka korter ridaelamuboksi vastu välja vahetada. See oli siis aasta 2007. :D

    PS. Neiu tahtis tegelikult küll Legendi aga sellest ei käinud ''jõud'' üle.
    Ju jäi imemis kilomeetreid väheks :)

  2. #42

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas ranka
    Samas auto ostmine müümiseks on kõige mõttetum. See ongi umbes selline liisingvendade strateegia, et võtan täna liisingusse auto, mida ma tõenäoliselt ei suuda maksta aga pohh vaatame, et mis siis saab.
    Ma olen liisingus töötanud (küll mitte eraisikutega) ja näinud küllaga neid suuri "ärikaid", kes on oma viimased rahad matnud mingitesse imeautodesse, mille turuhind on kukkunud kiiresti allapoole jääkväärtust. Vanemad A6-d (krt, pole minu arust ka teab mis auto) olid hea näide - uuena maksis 700K, nelja aasta pärast 150-160K; seega maksid ainuüksi auto omamise eest 11,500 kuus + finantskulud + kõik püsikulud. Just selle numbriga peaks majanduslikult mõtlev inimene arvestama ning see on sama tähtis nagu pokkerimängijale bankroll management. Tulevikuga mittearvestamine (sh. autode lisiimine - olen küllalt näinud liisingutaotlusi ettevõtetelt, kelle bilanss oli väiksem kui ühe liisitava auto väärtus) oli muuseas väga oluline põhjus, miks paljud väiksemad ettevõtted majanduse langedes kiiresti pankrotti läksid - elati lihtsalt üle võimete. Fine, kui oled miljonär, lähed esindusse ja ostad puhta raha eest oma S-klassi välja, siis pole muidugi probleeme aga keskmise eestlase jaoks, kes teenib...ütleme nii 10-20K palka, on "hinna hoidmine" väga tähtis argument ning Toyotad, Hondad, Mazdad on selles osas (vähemasti ühed) parimad valikud. Seda siis teadmiseks Leitsile

  3. #43
    Klubi Liige Kasutaja pikk28 avatar
    Liitus
    Oct 2008
    Asukoht
    Viimsi
    Postitusi
    6 695

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas ranka
    Ju jäi imemis kilomeetreid väheks :)
    LOL

  4. #44
    Vana Tegija
    Liitus
    Oct 2008
    Postitusi
    1 458

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    ma ostan sügisel endale uue 2006a saab 9-5 vist,selle raipe saab juba 120-150 000 ga kätte. Nahksisu, navi, viisakas ja sügiseks on autohinnad veel rohkem langenud, kuna inimesi jääb aina rohkem töötuks

  5. #45
    Klubi Liige Kasutaja pikk28 avatar
    Liitus
    Oct 2008
    Asukoht
    Viimsi
    Postitusi
    6 695

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas marguzz22
    ma ostan sügisel endale uue 2006a saab 9-5 vist,selle raipe saab juba 120-150 000 ga kätte. Nahksisu, navi, viisakas ja sügiseks on autohinnad veel rohkem langenud, kuna inimesi jääb aina rohkem töötuks
    saab on cool. ma krt tiksun veel oma C4-ga 3 aastat. siis saab 4a garantii ja kasutusrent läbi. järgmise auto võtan soliidsema ja rohkem AUTO.

  6. #46

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas Maheaatom
    Japid hoiavad just ünsa hästi hinda. Kolinal kukuvad uued Saksa tippmudelid: igast 7-sed bemmida, S-klassi mersud, A8-d jms, rääkimata Lõuna-Euroopa parsadest nagu renoo, pesoo jms.
    no offende aga uued bemmid ja s-klassi mersud on sinna 2 milli kanti ka, sa võrdled võrreldamatud. sa ei saagi öelda et aasta pärast see pill maksaks 1,8 miljonit ;D

  7. #47

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas marguzz22
    ma ostan sügisel endale uue 2006a saab 9-5 vist,selle raipe saab juba 120-150 000 ga kätte. Nahksisu, navi, viisakas ja sügiseks on autohinnad veel rohkem langenud, kuna inimesi jääb aina rohkem töötuks
    saab on väljast ülikena auto, üks mu lemmukuid. KUID see kes selle auto sisu disainis on täielik piider või oli umbe koomas

  8. #48

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas Maheaatom
    Japid hoiavad just ünsa hästi hinda. Kolinal kukuvad uued Saksa tippmudelid: igast 7-sed bemmida, S-klassi mersud, A8-d jms, rääkimata Lõuna-Euroopa parsadest nagu renoo, pesoo jms.
    nad hoiavadki oma hinda selle pärast rohkem kuna nad maksavad lihtsalt kordades vähem uuena :)

    aga krayzile muretuid kilomeetreid :) (nuux, mina lähen järgmine nädal oma autoga poleerimisse ja ülejärgmine nädal kliima ja geneka rihma vahetama ;D)

  9. #49

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    maheaatom pidas silmas hinnahoidmist %-des, mitte summaliselt.

  10. #50

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas Maheaatom
    Fine, kui oled miljonär, lähed esindusse ja ostad puhta raha eest oma S-klassi välja, siis pole muidugi probleeme aga keskmise eestlase jaoks, kes teenib...ütleme nii 10-20K palka, on "hinna hoidmine" väga tähtis argument ning Toyotad, Hondad, Mazdad on selles osas (vähemasti ühed) parimad valikud. Seda siis teadmiseks Leitsile
    Ma olen aru saanud, et isegi rikkurid liisivad autosid enamjaolt. Point selles, et mõne aja pärast mõne vägevama vastu välja vahetada ning mitte oma pead vaevata müümise ja muude tülikate asjadega. Viid liisingusse tagasi ja võtad uue.

  11. #51
    Klubi Liige
    Liitus
    Oct 2008
    Postitusi
    1 903

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas BuildUp
    Ma olen aru saanud, et isegi rikkurid liisivad autosid enamjaolt. Point selles, et mõne aja pärast mõne vägevama vastu välja vahetada ning mitte oma pead vaevata müümise ja muude tülikate asjadega. Viid liisingusse tagasi ja võtad uue.
    kui võtad mingi asja liisingusse, siis tegelt peaks sul olema ka see summa kohe välja käia imo. vastasel juhul elad üle oma võimete.

    ps. leitsil on õigus (nagu alati)

  12. #52
    Klubi Liige Kasutaja Rage avatar
    Liitus
    Nov 2008
    Asukoht
    Tallinn, Estonia, Estonia
    Postitusi
    6 853

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas BuildUp
    Viid liisingusse tagasi ja võtad uue.
    see ei ole nii lihtne.. liisingule saad anda imo auto tagasi alles siis kui oled oma liisinguperioodi lõpuni maksnud ja jääb ainult jääkväärtus.. sel juhul on auto esindus andnud liisingufirmale lubaduse, et ostab auto jääkväärtuse eest tagasi..

    kui tahad varem autot vahetada.. siis leiad inimese kes ostab sult auto ära.. ja maksad auto liisingufirmale kinni.. või näiteks saab ka liisingu üle anda järgmisele ostjale..

    <liisib autot>

    Tsitaat Algselt postitas ok2aa
    kui võtad mingi asja liisingusse, siis tegelt peaks sul olema ka see summa kohe välja käia imo. vastasel juhul elad üle oma võimete.

    ps. leitsil on õigus (nagu alati)
    see ei ole nii must-valge... mõtle kasvõi äri pidamise seisukohalt... kas sul on mõtekam aastaid raha koguda ja kokku hoida, et teha vajalik investeering, millega siis oma käivet ja kasumit suurendada.. või võtta laen.. ja kohe see investeering teha.. mis tähendab et su käive ja kasum suurenevad palju varem ehk üldiselt on kasumlikum..

    sama asi ka liisinguga.. on mul mõtet need 5 aastat jala käia ja siis autot osta.. ja järgmise auto jaoks samas hakata kõrvale panema raha?

    üle võimete elad sa siis kui su kulud on suuremad kui tulud... ja puhvri ruumi üldse ei ole ootamatute kulude suurenemiseks või tulude vähenemiseks

  13. #53
    Klubi Liige Kasutaja pikk28 avatar
    Liitus
    Oct 2008
    Asukoht
    Viimsi
    Postitusi
    6 695

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas Rage
    see ei ole nii lihtne.. liisingule saad anda imo auto tagasi alles siis kui oled oma liisinguperioodi lõpuni maksnud ja jääb ainult jääkväärtus.. sel juhul on auto esindus andnud liisingufirmale lubaduse, et ostab auto jääkväärtuse eest tagasi..

    kui tahad varem autot vahetada.. siis leiad inimese kes ostab sult auto ära.. ja maksad auto liisingufirmale kinni.. või näiteks saab ka liisingu üle anda järgmisele ostjale..

    <liisib autot>
    see ei ole nii must-valge... mõtle kasvõi äri pidamise seisukohalt... kas sul on mõtekam aastaid raha koguda ja kokku hoida, et teha vajalik investeering, millega siis oma käivet ja kasumit suurendada.. või võtta laen.. ja kohe see investeering teha.. mis tähendab et su käive ja kasum suurenevad palju varem ehk üldiselt on kasumlikum..

    sama asi ka liisinguga.. on mul mõtet need 5 aastat jala käia ja siis autot osta.. ja järgmise auto jaoks samas hakata kõrvale panema raha?

    üle võimete elad sa siis kui su kulud on suuremad kui tulud... ja puhvri ruumi üldse ei ole ootamatute kulude suurenemiseks või tulude vähenemiseks
    puust ja punaseks :)

  14. #54

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Kui Sul on väljaostmiseks raha olemas, siis liisingusse võtmine on raha põletamine

  15. #55

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas RudiTurbo
    Kui Sul on väljaostmiseks raha olemas, siis liisingusse võtmine on raha põletamine
    not, kui sa suudad käesolevalt rahalt rohkem tootlust saada kui sa liisingu rake'i plekid.

  16. #56

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas JapaneseMerc
    not, kui sa suudad käesolevalt rahalt rohkem tootlust saada kui sa liisingu rake'i plekid.
    jõudsid ette.....

    aga selle liisingusse tagasi andmine pole lihtne. ei võeta tänases seisus. meil tööl seisab 1 uus honda(noh, jäi üle :) )
    see, et juba kuid pole näiteks saksast ühtki rekkat kasutatud autodega siia poole teele pandud, pole vist kellegile üllatus.
    lood on nii, et nüüd viiakse siit saksa autosid müüki, kuna meiel on teatud autod odavamad, kui seal.


  17. #57
    Klubi Liige
    Liitus
    Oct 2008
    Postitusi
    1 903

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Tsitaat Algselt postitas Rage
    see ei ole nii lihtne.. liisingule saad anda imo auto tagasi alles siis kui oled oma liisinguperioodi lõpuni maksnud ja jääb ainult jääkväärtus.. sel juhul on auto esindus andnud liisingufirmale lubaduse, et ostab auto jääkväärtuse eest tagasi..

    kui tahad varem autot vahetada.. siis leiad inimese kes ostab sult auto ära.. ja maksad auto liisingufirmale kinni.. või näiteks saab ka liisingu üle anda järgmisele ostjale..

    <liisib autot>
    see ei ole nii must-valge... mõtle kasvõi äri pidamise seisukohalt... kas sul on mõtekam aastaid raha koguda ja kokku hoida, et teha vajalik investeering, millega siis oma käivet ja kasumit suurendada.. või võtta laen.. ja kohe see investeering teha.. mis tähendab et su käive ja kasum suurenevad palju varem ehk üldiselt on kasumlikum..

    sama asi ka liisinguga.. on mul mõtet need 5 aastat jala käia ja siis autot osta.. ja järgmise auto jaoks samas hakata kõrvale panema raha?

    üle võimete elad sa siis kui su kulud on suuremad kui tulud... ja puhvri ruumi üldse ei ole ootamatute kulude suurenemiseks või tulude vähenemiseks
    no ma mõtlesin seda maheaatomi näidet, kus ostetakse auto, mis on kallim kui kogu ülejäänud networth kokku. auto peaks olema sellise väärtusega, et kui temaga midagi juhtub, siis see rahalisele seisule suurt põntsu ei paneks. kui oled 6 kuud 20k palka saanud siis ei tuleks osta 8k kuus liisingut maksev auto.

  18. #58

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Väga asjalik :D

  19. #59

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Sellele, kas osta (kui on selleks raha) või liisida, annab vastuse ainult konkreetne liisingpakkumine. Kui tegemist on sellise n.ö. "tavalise liisingpakkumisega" ja ettevõtte arvel on seismas vaba raha, millel otsene rakendus puudub, siis tasuks seda üldjuhul ikkagi kasutada ning mitte raha juurde osta (sh. liising), sest ka see 0,1% + EURIBOR, millega suurkliendid omal ajal laenu said (ja millega praegu enam hui antakse), on ikkagi finantskulu. Lisaks võtab liisingfirma tihtipeale vahelt ka teistelt teenustelt nagu näiteks kindlustus. Teisalt, kui pakutakse tõsiselt häid diile (näiteks annab autodiiler või liisingfirma kliendi autole mingi müstilise jäägi), siis võib auto rendile (e. liisingusse) võtmine olla isegi kasulikum. Omal ajal mäletan näiteks, et üks ettevõte andis majandusbuumi kõrgketkel Opel Astratele kolmeks aastaks 150,000 läbisõidu juures jäägiks 60%...kliendi jaoks mõistagi ülihea diil aga ma olen kindel, et see firma vaagub pragu hinge ning tema hoov on täis neid 60%-lisi Opeleid ;D

    Ja Leits, ma mõtlesin loomulikult protsentuaalset kukkumist. S-klassi mersu, mis maksis 2004. aastal 1,5M, maksab praegu paremal juhul 300K ning müüa on seda ikka raske. Langus 5 aastaga on täpselt 5 korda! Keskmises varustuses Toyota Corolla näiteks maksis 2004. aastal 250K ja 125K eest saab sellest praegu julgelt lahti, kukkumine seega vaid 2 korda! Mõlemal autol on vahepeal tulnud välja ka uus mudel, seega võib neid vabalt võrrelda. Ma ei taha mõistagi väita, et Saksa tippmudelid on kehvad autod, sest kui mina oleks rikkur, ostaks minagi hea meelega S-klassi või uue seitsmese, kuid enne tuleb selleks ka saada. 10K...20K...või isegi 50K kuus teeniv inimene on sellest ikka väga kaugel. Paljud eestlased aga sellest aru ei saanud ja tulemus on see, et nii mõnigi X5 või S-klassi vend sööb praegu kodus kiirnuudleid ning kerjab vanaemalt bensuraha. Jah, võiks ju auto liisingfirmale tagasi viia, kuid teatavasti ei saa liisingut üldjuhul katkestada, kuid auto turuväärtus on jäägist madalam ning kliendil puudub võimalus vaheraha maksmiseks

  20. #60

    Re: BALLIN OUTTA CONTROL!!! (pics incl)

    Jup nii on .. Samas imo on see suhteliselt loogiline ka. sellel 250k'sel autol pole nii võrdk kukkudagi kuhugile. Obv need bemmid ja mersud ja audid on "kergelt ülemakstud". Tho ega sele toyotaga ka nyyd sitt sõita pole, peres avensis ja ise uhasin taga 25000km tutikast peast võetud siis, ühtegi probleemi ei esinenud ja ei osanudki muud tahta :D

    Samas kui korra said bemmi istutud, kasvõi sinna samusesse 2003a 530d e39 (nagu mul siis hetkel on), siis alles hakkad tundma õppima, mis asi on mugavus. Uutest lipulaevadest rääkimata ;D ;D


    krayzie auto valik tegelt on hea, aasta on väga hea. garantii all, midagi perse l2heb lykkad saani jalaga esindusse ja lõugad et tehke korda :)

Lehekülg 3, kokku 11 EsimeneEsimene 12345 ... ViimaneViimane

Teema info

Kasutajad vaatamas seda teemat

Hetkel on 2 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 2 külalist)

Postitamise reeglid

  • Sa ei tohi postitada uusi teemasid
  • Sa ei tohi postitada vastuseid
  • Sa ei tohi postitada manuseid
  • Sa ei tohi muuta oma postitusi
  •  
  • BB kood on Sisse lülitatud
  • Emotikonid on Sisse lülitatud
  • [IMG] kood on Sisse lülitatud
  • [VIDEO] code is Sisse lülitatud
  • HTML-kood on Välja lülitatud
TAGASI ÜLES