Näidatakse tulemusi 2 761 kuni 2 780, kokku 5869
-
10.07.11, 00:16 #2761
Re: Filmid ja sarjad
Huh, lõpetasin just "Boondock Saints'i" vaatamise... Wow!!! Eile sedasama teemat lugedes leidsin, et nii mõnigi (omades IMO head maitset filmide suhtes) kiidab seda. Praegu imestan, et mille kuradi pärast ma varem sellest suurepärasest linateosest midagi ei teadnud...
-
10.07.11, 00:42 #2762
Re: Filmid ja sarjad
Esimene osa on väga cool jah. Kahjuks on teine kinda saast imo.
Aga panen teemasse filmid, mida ise viimasel ajal vaadanud olen.
Drive Angry 3D - Võtsin mingi õhtu ette, kui lihtsa meelelahutusena. Kahjuks meelelahutust polnd, lihtne oli küll. Mr Cage võiks pasatootmise ära lõpetada. Isegi ei tahaks kommenteerida rohkem.
The French Connection - Polnud seda klassikat enne vaadanud. Tegemist tõesti hea asjaga. Peategelaseks siis väikese alkoprobleemiga narkoment ning tema pühendumus ühe suure narkolasti vahelevõtmiseks. Kohati veidi aeglane film, kohati väga vähese dialoogiga, aga põnevust keritakse lõpuni ning vaatajatele antakse tegelaste tõlgendamiseks vabad käed, st et otseselt midagi ette ei öelda vaid kästakse kaasa mõelda.
Dirty Harry - Järjekordne filmiklassikasse kuuluv teos, mis väidetavalt on aluse pannud lugematutele mõrvar\politseinik filmidele. Peategelaseks politseinik, kes ei kõhkle kordagi, kui peab kellegi maha laskma või kasutama ebaeetilisi ja seadusevastaseid meetmeid. Mitte tingimata väärfilm, aga üsna hea vaatamine.
Magnum Force - Dirty Harry teine osa. (kokku on neid 5) Ilmselt mitte nii hea ja tolle aja kohta uudne kui esimene osa. Sisu samas veidi parem imo. Mõned twistid ning natuke rohkem actionit.
Ne le dis à personne (Tell No One) - Korralik Prantsuse armastusfilm-thriller-põnevik. Parem kui Hollywoodi viimase aja taolised asjad (ala Unknown ja Adjustment Bureau) Lugu mehest, kelle naine 8 aastat tapeti ning kes pole sellest siiani üle saanud. 8 aastat hiljem saab mees aga e-maili oma tapetud naiselt. On põnevust, twiste, veidi ajas edasi tagasi hüplemist, tagaajamist jne. Põhiline, miks filmi võib õnnestunuks lugeda, on siiski see, et mingil imelikul kombel on peategelane suudetud sümpaatseks mängida ning seetõttu ongi film üle keskmise põnev. Julgen soovitada.
-
10.07.11, 05:03 #2763
- Liitus
- Jan 2010
- Postitusi
- 363
Re: Filmid ja sarjad
mingi norm sait netist sarjade vaatamiseks?
-
10.07.11, 05:07 #2764
Re: Filmid ja sarjad
Ahjaa, Transformersit käisin ka vaatamas.
Ma ei oskagi ausalt öeldes midagi öelda. Ilmselt seda, mida actioninäljas inimesed vaatama lähevad, seda nad ka saavad ja rohkemgi. Action on tõesti tasemel. Parem kui teine osa imo.
Läksin tegelikult suurte eelarvamustega, olles lugenud mitmeid reviewsid ja kuulanud BBC esikriitiku väga kriitilist juttu:
( Click to show/hide )
Kusjuures jutt on tõene. Esimesed poolteist tundi olid tegelikult täitsa vaadatavad, aga viimane tund, kui actionit tegema hakati kisus äärmiselt igavaks. Kui tegelased käituvad ajuvabalt ja tõesti ei koti, kes sureb kes mitte, siis pole soliidset actionit ka huvitav vaadata. Seega kokkuvõttes valdasid mind kahetised tunded. Ootasin halvemat, aga ei olndki kõige hullem. 2.5 tunnist ka pole kahju tegelikult. 3D oli samas kõvasti parem kui Thoris.
-
10.07.11, 06:21 #2765
-
10.07.11, 06:27 #2766
Re: Filmid ja sarjad
Cage on minu jaoks väga sümpaatne näitleja ja paljud tema filmid meeldivad, aga Drive Angry oli ka minu arust ikka täielik saast. Läksin filmi vaatama teadmisega, et see pole mingi oscarifilm vaid action&fun, aga poole filmi pealt avastasin, et kuradi igav on.
-
10.07.11, 07:59 #2767
Re: Filmid ja sarjad
-
10.07.11, 17:38 #2768
- Liitus
- Jan 2010
- Postitusi
- 363
-
10.07.11, 17:57 #2769
Re: Filmid ja sarjad
Big bang theory, haigelt naljakas on pohmas peaga grindida seda sarja :D
-
10.07.11, 19:34 #2770
-
10.07.11, 19:45 #2771
Re: Filmid ja sarjad
1. Osta piletid bronniga, valid koha ära ning maksad ära. WTF, milles probleem on?
2. Enne filmi algust võite rääkida nii palju kui tahate ning filmi ajal saab ka sosinal paar sõna öelda, kui väga on vaja. Valid stseeni, kus on natuke rohkem actionit ning mitte keegi teine ei kuule teid.
3. Ei oska öelda, mis kinost OP rääkis, kuid Eestis vaevalt sellist "Müürseppa" on, kes su vaadet segada võiks(vähemalt praeguse aja kinodes).
4. Jeah noh, kui sulle ei meeldi popcorn, siis see sinu probleem, mitte üldine arvamus, sest ma ei tea vist kedagi, kes popcorni haisu peale sussid püsti viskaks. Paljudele ei meeldi ise süüa, aga noh see lõhn pole tappev ja kui keegi just meetri kaugusel sellega ei ole, siis seda haisu väga pole.
5. Keegi jalaga tooli toksib, siis keerad ümber ja üritad viisakalt öelda, et STOP, kui ei aita, siis ütled karmima sõnaga ja üldiselt problem solved. Võtab viis sekundit sinu filmielamusest :)
6. Kui tuleb kusehäda, siis käid ära...juhin tähelepanu punktile üks, kus tuleb hea spot valida ning imo on hea spot(kusevajadusega inimese jaoks) äärmised kohad ning jah tänapäeva kinos näeb sealt samahästi filmi kui keskmistelt kohtadelt.
PS: plus kinos saab samuti õlli osta ning kinos saab ka enamus asendeid sisse võtta(tartu cinamonis ja ekraanis vähemalt). Ja noh pigem panen plussi kino poolele selle peeretamise teemaga ehk siis kui vaadata viiekesi filmi ja sööte nänni, joote õlli jne, siis oleks päris ebamugav, kui kõik vennad võidu peeretama hakkaksid :)
Igatahes kinos on tore käia IMO :)Viimati muudetud IamAllin poolt : 10.07.11 at 19:49
-
10.07.11, 22:05 #2772
Re: Filmid ja sarjad
Eks ühele meeldib kinos käia, teisele mitte.
Kuna "Boondock Saints" oli üle prahi siis võtsin täna ette teise osa... Vaadatav. Aga võrreldes esimesega üsnagi nõrk.
-
10.07.11, 22:15 #2773
-
10.07.11, 23:07 #2774
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 1 903
-
10.07.11, 23:08 #2775
-
10.07.11, 23:27 #2776
-
10.07.11, 23:32 #2777
Re: Filmid ja sarjad
The Suits on tõesti hea seriaal.
-
10.07.11, 23:49 #2778
Re: Filmid ja sarjad
Juura on alati huvitav, eriti koos väikse huumoriga. Millegipärast arvan siiski, et irl on juura ülimalt kuiv eriala.
Filmides me lihtsalt ei näe kogu seda neetud paberitööd, mis selle või teise erialaga kaasneb. Oi, krt kus ma vihkan paberitööd, samas andmetöötlus ehk tabelid on hoopis teine asi.Viimati muudetud Potsataja poolt : 10.07.11 at 23:53
-
11.07.11, 02:18 #2779
Re: Filmid ja sarjad
-
11.07.11, 08:53 #2780
Re: Filmid ja sarjad
Cliffs
Kõige olulisem ette: Game Of Thrones (http://www.metacritic.com/tv/game-of-thrones). Peab vaatama (User rating 9,1).
Uutest on hää «Wilfred» ja «Love Bites» ning okeid «Necessary Roughness », «Franklin & Bash», «Suits» ning ehk meeldib ka « Falling Skies» ja/või «Combat Hospital».
Vanemastest seriaalidest, mis on tagasi vähemalt teiseks hooajaks, tuleb võtta plaani täpselt sellises järjekorras: «Breaking Bad», «Curb Your Enthusiasm», «Louie», «Men of a Certain Age», «Treme», «Entourage» ja «Weeds» (viimased kaks mööndustega ehk esimesed hooajad palju paremad kui viimased).
Täiesti uued asjad:
Falling Skies (http://www.metacritic.com/tv/falling-skies)
Ulmekas ufodest, mis nagu ideena tundub päris tore ja sai kriitikutelt ka nagu kiita, kuid mulle ei meeldinud esimene osa üldse ja edasi ei vaadanud.
Asi on selles, et mulle meeldib mingisugune loogika ja seal oli nii palju nõmedat, et ei jõudnud kokku lugeda.
Spoileritest hoidudes, siis nahhui mingid lapsed käivad luurel ja jooksevad oma lemmikloomade järgi ning luuretegevust tehakse ajal, kui ufod on kõige aktiivsemad ning ufo leiab kuumusradariga üles ühe signaalraketi, kuid ei suuda leida tuhandet end koos varjavat inimest. WTF, nagu.
Kusjuures Metacriticsis on see reiting just õige: kriitikutelt hea, kasutajatelt sitem ning mina paneks üldse 4/10, kuid tuleb mööndusega lisada, et ufoseriaalid on sitaks kallid ja seetõttu on neid kerjustel ka raske teha.
Teen Wolf (http://www.metacritic.com/tv/teen-wolf)
Ei ole vaadanud, kuid filmi olen näinud ja seetõttu ei hakka närve rikkuma.
Switched at Birth (http://www.metacritic.com/tv/switched-at-birth)
Vaatasin esimese osa, tahab olla komöödia, kuid on väga piinlik. Ei soovita. Idee on muidugi tore, et sünnitusmajas läksid lapsed segamini ja nüüd on nad teismelised ning tuleb hakata ennast ja uusi pereliikmeid otsima jms suhted ning järsku avastatakse, et kui erinevad nad oma senisest perest ikka on ja siis on vihased, et miks teine nende pere juurde püüab pääseda. 4/10
The Nine Lives of Chloe King (http://www.metacritic.com/tv/the-nin...-of-chloe-king)
Samuti esimene osa, noortekas ja kui need vampiiriraamatud meeldivad ja sa oled 15-aastane tüdruk, siis võiks isegi meeldida. Kahjuks ei ole tüdruk, kuigi vampiiriraamatutel («Dracula») pole viga midagi. Kui et siis siin on selline teismeline tibin, kes on mingi eriti ägedate võimetega, sest ta on, oh üllatust, iidsest rassist vms pask. Peab olema elus, sest muidu tuleb pimedus või on üldse kõik halvasti. Nagu ikka. Mingid krõllid, kellele on sarnased võimed, kuid ainult üks elu (Chloel obv üheksa), kaitsevad, ja teised tondid ajavad taga ja tahavad tappa ning kirsiks tordil on ta enda sõpruskond. 4,5/10
Combat Hospital (http://www.metacritic.com/tv/combat-hospital)
Seni üks osa ja selline fifty-sixty tunne on, kuigi naisele isegi vist meeldis, kuid ma pole suutnud ennast vaatama sundida. Meenutab hingusele läinud arstisarja «Off the Map», et meil on nii raske ja kõik on nii uskumatu.
Nagu «Off the Map» puhul, tekib siingi tõenäoliselt probleem karakteritele suhete tekitamisel (paaris arstisarjas on samas õnnestunud!» ja nende üldse arendamine mingis suunas.
Kuid lisapunke saab muidugi selle eest, et esimese osa lõpus näidatakse Eesti lippu – Afganistan forevä! 6/10.
«Melissa & Joey» (http://www.metacritic.com/tv/melissa-joey)
Idee tundus hea, sest kui ma poleks selline äge tööinimene, nagu ma olen, oleks isegi meessoost lapsehoidjaks läinud. Manny on hea amet ja üldse mitte creepy. Tegelikult pole eriti vaadatav või siis taustaks, kuid ma ei kujuta ette, et millele.
Tore oli see, et esimeses osas tassis mingi vend linnaametniku ukse taha prügi, meenus kohe Tartus samalaadne juhtum, kus prügikotid vihaga linnavalitsusse toodi. Seega reaalset elu on sarjas küll. 4/10.
State of Georgia (http://www.metacritic.com/tv/state-of-georgia)
Oli meeles, et täielik sitt ja pidasin vastu vist kolm minutit. Räägib kahest naisest, kes näevad välja nagu 30, töötavad kaubamajas odekapritsijana ja pole NYs läbi löönud. Loomulikult üritavad. Ultrasitt, kuid eitedele ehk meeldiks. 2/10.
Franklin & Bash (http://www.metacritic.com/tv/franklin-bash)
See on vähe omapärasem, selline «Raising the Bar» sugemetega sari, kusjuures üks osalisi ongi täpselt sama (Mark-Paul Gosselaar), mis on muidugi eriti hea enne, sest see teine sari pandi pärast teist hooaega lukku., kuigi mulle ta toona meeldis.
Et siis kaks tola töötavad advokaatidena.
Mõni osa on täitsa hea olnud ja võib proovida küll, kuigi proovija peab arvestama, et üle kahe hooaja ei lähe tõenäoliselt seegi. 6,5/10.
Necessary Roughness (http://www.metacritic.com/tv/necessary-roughness)
Ootasin seda vaat, et kõige rohkem, sest spordipsühholoogia ja üldse psühholoogia on üks huvitav asi, kuid seriaal on selline so-so 6,5/10, kuigi ma kavatsen kindlasti edasi vaadata. Kahjuks pole «Treatmenti» moodi sari, mis oli oma hiilgehetkedel maksimumpunnide lähedal.
Jon Benjamin Has A Van (http://www.metacritic.com/tv/jon-benjamin-has-a-van)
Pole otseselt seriaal, vaid koomik teeb erinevaid sketše jms, natuke Sasha Baron Coheni moodi, kuigi mitte nii hea. Kui peaks hindama, siis mingi 5/10.
Love Bites (http://www.metacritic.com/tv/love-bites)
Päris äge komöödia, kus igas osas keskendutakse mingile omapärasele teemale (fetish, lennukis seks ja staarinimekiri [et kellega on petmine lubatud]) ja mulle meeldivad näitlejad nagu Greg Grunberg osalevad kah. 7/10
Single Ladies (http://www.metacritic.com/tv/single-ladies)
Mehed, ei. Kuigi silm väheke puhkab ja kellele siis mustanahalises neiud ei meeldiks. 2/10
Happily Divorced (http://www.metacritic.com/tv/happily-divorced)
Mis saaks paha olla, kui peaosa mängib seriaali «Nanny» täht Fran (mulle on alati tundunud, et ta oleks ühes asjas väga hea, hint-hint)? Idee, hääl jms, kuid veider öeldagi, et see seriaal on teiste praegu eetrisse tulnud komöödiatega võrreldes isegi hea. Mis pole kiitus tegijatele.
Kuid keskealine naine elab koos oma geiks osutunud mehega ja tal on afrosõbranna ja latiinosõber ehk kõik grupid kenasti kaetud ja hakkab taga ajama oma kooliaegset kallimat. Vaadata ei tasu, kuid paar nalja olid siiski päris okeid. 4,5/10.
Wilfred (http://www.metacritic.com/tv/wilfred)
See on selle hooaja tõenäoliselt parim asi uute seas. Esiteks on Elijah Wood elik kääbik täitsa tore tegelane, kuigi siin ta oma peenist erinevalt Londoni teatrilavadest vaatajate ees ei keeruta. Küll aga näeb ta koera inimesena, mis on juba iseenesest tore mõte ja teostus on samuti tip-top. Pluss on see, et mulle meeldis ka naispeaosaline.
Teatavaks probleemiks on, et kuidas edasi, kuid hooaja tasub sellele anda küll. 8/10
Suits (http://www.metacritic.com/tv/suits)
Järjekordne advokaadikas ja seekord noormehest, kes on elus teinud nii palju halbu otsuseid, kuid on uskumatult hea mäluga ja suudab igast asju kohe lennult tabada. Sellised stsenaariumid on vähe ebausutavad, kuid mis selle kallal ikka norida.
Sarja enda tugevus oleneb juhtumitest ja need on seni okeid olnud. Võib kavva võtta küll, kui see liiga hõre on. 6,5/10.
Algavad: 10. juuli «Curb Your Enthusiasm», 11. juuli «Alphas» (nagu «Heroes»), 13. juuli «Damages» ja «The Closer», 17. juuli «Breaking Bad», 19. juuli «Web Therapy» ja 24. juuli «Entourage».
Algas teine hooaeg: «Louie», «Treme», «The Big C», «Men of a Certain Age», «Memphis Beat», «Covert Affairs», «Rizzoli & Isles».
Algas vähemalt kolmas hooaeg: «True Blood», «Leverage», «Weeds», «HawthoRNe», «White Collar», «Royal Pains», «Flashpoint», «Torchwood», «Warehouse 13».
Nendest kõigist peaks olema varem kirjutatud.
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 2 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 2 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Täna, 14:03 in Pokkeripäevikud