Näidatakse tulemusi 4 521 kuni 4 540, kokku 5869
-
21.08.12, 11:03 #4521
Re: Filmid ja sarjad
dno, esimene osa oli imo veits imelik, pärastpoole läheb paremaks.
-
24.08.12, 10:29 #4522
Re: Filmid ja sarjad
gg Suits, jaanuarist edasi
( Click to show/hide )
-
29.08.12, 07:31 #4523
Re: Filmid ja sarjad
keegi Storage Warsi vaatab?
üldiselt kõik need storage wars sarjad on igavad aga see küll sümpatiseerib, väga hästi kokku pandud imo.
-
29.08.12, 09:17 #4524
Re: Filmid ja sarjad
Päris hea komöödia :D
( Click to show/hide )
-
29.08.12, 22:26 #4525
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 406
Re: Filmid ja sarjad
Strike back is back!
-
29.08.12, 22:28 #4526
Re: Filmid ja sarjad
"Ted" - meh, kõlbas vaadata ja paar head kildu oli, aga mitte midagi erilist.
"Abraham Lincoln - vampiiri ..." - Polnud aimugi, et eriefektid (kõigest kirvega vampiiride tagumine siiski) nii kaugele arenenud juba :D. Aegluubis 3D-s peade raiumist oli meeliülendav vaadata ja story polnud ka paha.
-
29.08.12, 23:24 #4527
Re: Filmid ja sarjad
Kas teine hooaeg läks paremaks peale s02e02 või läks/jäi totaalseks koomiksiks kätte ära (a.k.a How i met your mother)?
Esimene hooaeg oli päris super v.a. see "roomate" idiootsus. Teine hooaeg algas nii kohutavalt "one-liners" + tegelaste käitumine/põhjendused olid nii naeruväärsed, et loobusin vaatamast peale teist episoodi. Kahju sest oli mu lemmiksari koos Game of Thrones-iga.
Lihtsustan:
House MD. ========================== Scrubs
House MD. ==Suits s01======================Scrubs
House MD. ==============Suits s02==========Scrubs
-
29.08.12, 23:38 #4528
Re: Filmid ja sarjad
minu arust just 1. hooaeg oli ülepingutatud. nõustun, see roommate derailis teemat.
thank god, et 2.s mingeid pikemaid mälumänge polnud.
ma tõesti ei tea, miks on karakterid nii äärmuslikud, vähemalt 2.s on natuke tagasi tõmbutud, on mõni huvitav lahenduskäik.
Suitsi vaadates võiks midagi kõrvale süüa, siis ei nitpicki ja on täitsa vaadatav.
lisaks ... Rick Hoffman (Louis) on briljantne
edit : ma olen üpris kindel, et House vs Suits on õunad ja apelsinidViimati muudetud Jeebus poolt : 29.08.12 at 23:50
-
30.08.12, 09:03 #4529
Re: Filmid ja sarjad
No suitsi teevad minujaoks nauditavaks Donna ja Louis. Peategelased on liialt ülepingutatud ning reaalsusest kaugele triivitud.
edit: ja rachel, muidugi ka rachel xD
-
30.08.12, 23:18 #4530
Re: Filmid ja sarjad
Väike põige filmimaailma. Kellel sci-fi teema peale läheb, siis 'The man from earth' julgeks öelda on kohustuslik.
http://www.imdb.com/title/tt0756683/
-
31.08.12, 07:13 #4531
-
01.09.12, 16:24 #4532
Re: Filmid ja sarjad
vaatasin ära, pool-romantilise komöödia kohta väga pikk (2h) aga millegipärast ei olnud tahtmist kõrvale vaadata
dialoogid olid jubedad, suht sisutühi ... ühesõnaga perfect film tüdrukuga vaatamiseks
lisaks vaatasin Lockout (2012) http://www.imdb.com/title/tt1592525/
Guy Pearce on alati peale läinud, hea näitleja
film ise oli so-so, huumor ja sci-fi ... milline kooslus. huumor oli üpris originaalne.
võtan kuulda ja vaatan 'The man from earth'Viimati muudetud Jeebus poolt : 01.09.12 at 16:27
-
01.09.12, 17:20 #4533
-
01.09.12, 17:57 #4534
Re: Filmid ja sarjad
veel ei ole vaatan täna/homme ära
-
01.09.12, 19:47 #4535
Re: Filmid ja sarjad
Äsja kinost läbi käinud prantsuse draama-komöödia.
The Intouchables
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
Damn good
-
01.09.12, 20:04 #4536
- Liitus
- Aug 2012
- Postitusi
- 1 229
Re: Filmid ja sarjad
Matthew Perry (Chandler "Friends"-st") uus komöödiasari "Go On" on väga hea imo.
-
02.09.12, 09:35 #4537
Re: Filmid ja sarjad
Veel üks värske väga hea vaatamine:
( Click to show/hide )
Aktuaalsetest filmidest mida vaadanud:
Detachment - 9,5/10
Compliance - 9/10
Intouchables - 9/10
Hunger Games - 6/10 (hea idee eest, teostus kohati naiivne ja lihtsakoeline)
-
02.09.12, 11:25 #4538
-
02.09.12, 11:50 #4539
-
02.09.12, 13:56 #4540
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 12 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 12 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Täna, 00:45 in Pokkeripäevikud