Näidatakse tulemusi 4 641 kuni 4 660, kokku 5869
-
18.09.12, 10:32 #4641
Re: Filmid ja sarjad
ma olen paremad filmid salvestanud kõvakettale, 2012. aastast pole ühtegi, 2011. aastast üks film ... minu jaoks lõppes kvaliteetsete filmide tegemine 2010
-
18.09.12, 10:41 #4642
-
18.09.12, 10:48 #4643
-
18.09.12, 10:57 #4644
Re: Filmid ja sarjad
pastilaa, Detachment'ile võrdluseks pakun sulle :
Countdown (2011) , on küll semi-actionfilm aga väga liigutav http://www.imdb.com/title/tt1814665/
Oslo, August 31st (2011) ise pole veel vaatanud aga ootused on väga kõrgel http://www.imdb.com/title/tt1736633/
need filmid võivad sama mõtet edastada loomulikumal viisil
-
18.09.12, 11:04 #4645
-
18.09.12, 11:06 #4646
-
18.09.12, 11:10 #4647
Re: Filmid ja sarjad
Ma vaatan esmaspäeviti võsareporterit, kui see ka nüüd ära kaob siis jääb ainult aktuaalne kaamera järgi :/
-
18.09.12, 12:28 #4648
Re: Filmid ja sarjad
kui ma õigesti mäletan, tundus Intouchables sulle ka liiga ülepingutatud. ma ei tea, kuidas sul eraelus lood inimsuhetega, lähedusega on - igatahes mulle tundusid mõlemad väga siirad, loomulikud ja inimlikud. soojad filmid. mõned emotsioonid ongi elus võimsad - ei anna üle pingutada.
-
18.09.12, 12:57 #4649
Re: Filmid ja sarjad
Intouchables oli tõesti minu jaoks natuke liiga ülepingutatud aga kokkuvõttes vaadatav film.
Ma tõesti ei tea, kui võimsad võivad reaalelus emotsioonid olla aga siin on mu all-time TOP 15, siin on emotsionaalseid filme (Lost in translation,Biutiful,Hesher), mis minu arvates on täpselt naelapea pihta.
1 2001 Mulholland dr
2 2010 The perfect host
3 2003 Lost in translation
4 2008 What doesnt kill you
5 2010 Shutter island
6 2006 The prestige
7 1995 Casino
8 2010 Biutiful
9 1994 Pulp fiction
10 1997 Lost highway
11 2000 Sexy beast
12 2010 Hesher
13 2010 I saw the devil
14 2007 No country for old men
15 1998 Following
-
18.09.12, 13:01 #4650
Re: Filmid ja sarjad
Kahe päeva jooksul olen ma Jeebuse ja pastilaa tõttu pidanud juba kaks filmi oma listi lisama.
Eile vaatasin lõpuks "Man on Fire" ära, võimas film. Muide, "Prometheus" oli ikka paras pettumus, eriti peale nii võimast treilerit.Viimati muudetud Potsataja poolt : 18.09.12 at 13:10
-
18.09.12, 13:14 #4651
Re: Filmid ja sarjad
enamikke näinud ja tõesti super filme siin palju :)
P.S. mis MD esikohale panekusse puutub, siis mulle väga meeldis + meeldivad ka Inland Empire oma hulluses, Twin Peaks... aga peale seda väga head doki ei ole kindlasti isiksusena ta enam mu lemmikute seas:
( Click to show/hide )
-
18.09.12, 13:24 #4652
Re: Filmid ja sarjad
ma ei tea, kas ma tahan seda dokki vaadata. see võib rikkuda mu arvamuse David Lynchist, mis ei lubaks mul edaspidi täielikult nautida ta filme
ma parem mõtlen Lynchist kui filmigeeniusest
(ma jätsin Inland Empire poole tunni pealt pooleli ning hoian seda selleks hetkeks, kui ma olen piisavalt keskendunud. Lynchi filmid pakuvad piirituid fantaasiad, uskumatu, kuidas saab filmil nii palju sügavust olla)Viimati muudetud Jeebus poolt : 18.09.12 at 13:28
-
18.09.12, 13:35 #4653
-
18.09.12, 13:48 #4654
-
18.09.12, 13:56 #4655
Re: Filmid ja sarjad
Selles listis oleks see nagu võõrkeha.
-
18.09.12, 15:34 #4656
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 7 574
-
18.09.12, 16:04 #4657
-
18.09.12, 16:04 #4658
-
18.09.12, 16:29 #4659
Re: Filmid ja sarjad
tol hetkel, kui usa versioon välja tuli, ajas natuke närvi küll, obv tuleb sellele rip-offile kõrgem skoor, sest nemad promovad ju Daniel Craigi ja tohutu budgeti pealt.
olin Män som hatar kvinnor'it juba ammu näinud ja väga hea arvamus sellest
-
18.09.12, 16:53 #4660
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 5 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 5 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Täna, 00:45 in Pokkeripäevikud