Näidatakse tulemusi 1 061 kuni 1 080, kokku 5869
-
18.04.10, 23:33 #1061
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 7 574
-
19.04.10, 00:17 #1062
-
19.04.10, 09:06 #1063
-
19.04.10, 21:05 #1064
- Liitus
- Oct 2009
- Postitusi
- 268
Re: Filmid ja sarjad
TV3s shooter hetkel, väga hea film.
-
21.04.10, 12:37 #1065
Re: Filmid ja sarjad
Tegin silmad lahti ja Premiumi pealt tuli "viimaste soovide nimekiri" ( http://www.imdb.com/title/tt0825232/ ) , Väga meeldis. Julgen soovitada.
-
21.04.10, 12:50 #1066
-
21.04.10, 13:01 #1067
-
21.04.10, 15:15 #1068
Re: Filmid ja sarjad
The Prestige oli minu jaoks väga hea üllatus. Ei teadnud enne sellest filmist midagi, aga lõpus olid emotsioonid laes.
-
21.04.10, 15:31 #1069
Re: Filmid ja sarjad
tegelt on nii, et filmide ja naiste osas ei tasu kellegi maitset/arvamust usaldada
-
21.04.10, 16:20 #1070
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 7 574
-
21.04.10, 16:44 #1071
- Liitus
- Jun 2009
- Asukoht
- Kadrina
- Postitusi
- 36
Re: Filmid ja sarjad
Isiklikkud lemmikud seriaalid on Merlin, Stargate Universe ja Fringe. Suht ulmelised ja fantaasia rikad seriaalid aga täpselt minu maitsele. Aegajalt jälgin ka House.
Filmidest on isiklikud lemmikud "Kick Ass", "The Matrix", "Resident Evil"
-
21.04.10, 18:05 #1072
Re: Filmid ja sarjad
tv1000-st hakkas praegu ''Maailma kiireim Indian'' soovitan soojalt.
-
21.04.10, 18:19 #1073
Re: Filmid ja sarjad
Vaatan, et keegi pole rääkinud uuest Eesti "action" filmist punane elavhõbe. Ise käisin suht kohe vaatamas kui film välja tuli ja pidin sügavalt pettuma. Film ise oli Eesti kohta üpriski normaalselt tehtud, kõik heli, valgus ja muud effektid. Samas kui mõelda, siis teema millest film rääkis oli kah selline tabav, aga terve filmi vältel polnd ühtegi kohta mis paneks sind selle üle järele mõtlema, või põnevusega midagi ootama. Kui film vaadatud sai oli selline tuim tunne, nagu oleks pokkeri kõrvale simpsoneid vaadanud. Hinnanguks annaks 5/10 ja seda ka ainult sellepärast, et see on siin meie väikeste eelarvete ja mitte nii kogenud näitlejatega tehtud.
-
21.04.10, 20:48 #1074
-
21.04.10, 21:14 #1075
Re: Filmid ja sarjad
Tõesti ma olen üritanud SGUd vaadata aga senini on see BS, mis BS. SG1 ja SGA on samas kuld, mis kuld. Merlin (2008) ei tõmba IMDB kirjelduse põhjal absull, samas Merlin (1998) on plaanis läbi vaadata. Sanctuary ja Spartacus on oma klassi parimad ning Heroes enavähem vaatamist väärt. Visitors (V) puhul on mu ootused enim üles kruvitud, sest esimesd osad ületavad kaugelt esimest versiooni.
-
21.04.10, 21:35 #1076
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 1 903
-
21.04.10, 21:36 #1077
-
21.04.10, 22:59 #1078
Re: Filmid ja sarjad
keegi oskab lisada, millest Sanctuary räägib, mis tüüpi asjaga tegu on..
-
24.04.10, 03:26 #1079
Re: Filmid ja sarjad
Sisustaks siis natukene filmidega seda teemat. Kahel viimasel õhtul vaadanud ja pole üldse pidanud pettuma.
1. Shutter Island (2010) - Kindlasti vaadake terve film läbi ja mingeid kohti vahele jätta on suht pointless. Selline film, et vaatamise ajal oli nii, et noh imelik film jne..aga kui terve film läbi, siis ütlesime sõbraga mõlemad, et üle pika aja jälle hea mõttega film! Seega kindlasti ei ole see mingi film mis võib taustaks mängida, samal ajal ntx pokkerit tagudes.
2. Requiem for dream (2000) - Vedeles see mul juba kõvakettal üle aasta. Vaatasin ära ja no liiga mõjuvõimas film!Tekitas palju emotsioone. Kes ei ole näinud, see kindlasti vaadaku!
-
24.04.10, 07:30 #1080
Re: Filmid ja sarjad
Requiem for a dream on narkomeeste klassika. Soundtrackid on ka sweedid. Need kohad, kus narks ära litib on ka huvitavalt filmitud n shied.
Level 1: Mängid pokkerit ja vaatad filmi kõrvale.
Level 2: Lähed koju ja paned Requiemi tööle ning vaatad seda.
...
Level 31: Vaatad seda filmi pimedas toas hea helisüsteemiga, olles ka ise midagi manustanud. NUTS
( Click to show/hide )Viimati muudetud HU grinder poolt : 24.04.10 at 07:39
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 2 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 2 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Täna, 03:25 in Pokkeripäevikud