Näidatakse tulemusi 1 741 kuni 1 760, kokku 5869
-
04.10.10, 17:11 #1741
Re: Filmid ja sarjad
dexteri esimesed 2 osa on ikka täiega sakkinud.
-
04.10.10, 17:12 #1742
-
04.10.10, 18:49 #1743
Re: Filmid ja sarjad
Miks täielikult sakkind, mis si arvates teistmoodi võinuks olla?
ma ootasin esimeselt osalt rohkem emotsiooni/ draamat, liiga rahulikult on kõik laabunud kuidagi..
-
04.10.10, 19:07 #1744
Re: Filmid ja sarjad
True Bloodist Pami reference.
( Click to show/hide )
-
04.10.10, 21:01 #1745
-
04.10.10, 22:18 #1746
- Liitus
- Oct 2009
- Postitusi
- 268
Re: Filmid ja sarjad
Harry Brown vaadatud, ning soovitan teistelegi.
-
05.10.10, 15:40 #1747
Re: Filmid ja sarjad
Natuke muutuseid pärast viimast postitust. Juba on telekanalite endi poolt kinni pandud nii "Lone Star" kui ka "My Generation". Neist esimene oli tegelt täitsa äge ja mul on päris kahju, et sellest loobuti, sest inimestele ei meelidnud. Teine oli hea idee, kuid teostus ja sisu ajas lihtsalt haigutama, jube.
Isiklikku prügikasti lendasid sarjad "Nikita", "Hellcats", "The Defenders", millele andsin teise osa ka.
Vaadatud veel:
Better with You - komöödia suhetest erinevas vanuses inimeste vahel. Kuigi taustal lõkerdatakse, pole seal midagi naljakat.
Blue Bloods - politseisari, millel on isegi potentsiaali ja tundus päääris huvitava nurga alt tehtud, kuigi sellised salaorganisatsioonid jms on võrdlemisi kahtlane teema. Eriti kui arvesse võtta, et perekond on võmme täis ehk natuke veider, et esimene vend ja nüüd teine ka hakkaks midagi tegema ilma teiste (eriti isa ja vanaisa) teadmata. Teise osani pole veel jõudnud.
No Ordinary Family - väga vahva on, et peaosas on Michael Chiklis (äss The Shieldist), kuid seriaali sisukus, kus pere muutub ootamatult superkangelasteks, on kahtlane, sest mida nad nüüd tegema hakkavad? Võitlevad kuritegevusega ja kogu maailm vaatab suu ammuli pealt? Ootan teist osa, et näha, kuidas edasi liigutakse.
Shit My Dad Says - lihtsalt sitt.
Outsourced - väga kaugel heast komöödiast, kuid mulle on nalja teinud küll. Kahtlane, kas veel kaks osa vastu peab, kuid eks näis.
Raising Hope – esimene osa tundus räigelt kehv, teine osa aga juba palju parem ja tundub, et tuleb kavasse lisada. Päris hea komöödia vist ikka! My Name is Earl stiilis.
-
05.10.10, 17:25 #1748
Re: Filmid ja sarjad
Teisipäevad on päris rasked, sest palju uut asja tuleb ööga välja.
The Eventi 3s osa hakkas jälle lubama veidike, seega võtan ilmselt oma kõhkleva olekuga eelmise posti tagasi.
Defenders jääb minul listi, mulle isiklikult meeldib selline mitte väga tõsiselt tehtud juura teema, siiani on cased ka imo suht huvitavad kuigi augulised.
The Whole Truth - siiani ka päris vaadatav, kuigi mitte päris selline feel good, veidi tõsisem, aga kuna peaosatäitja mulle Numbersist sümpaatseks saanud, siis ilmselt vaatan siiski edasi. Ka meeldib, et kuna kajastatakse juhtumeid nii kaitsja kui süüdistaja seisukohast ning ei otsita niiöelda tõelist tõde, vaid käitutakse asitõenditele tuginedes, siis seadus ei saa alati tõene olla. Seega näidatakse ka lõpus ära, kas süüalune oli puhas või mitte.
Mike & Molly - Kuigi nii paksud inimesed minu 10+ lisakiloga kokku ei lähe on dialoog siiani väga hea olnud. Samuti on peategelased sümpaatsed suured inimesed, kes tahavad ka samu asju võrreldes endast väiksematega. Minu jaoks sümpaatne asi ning siiani pole otseselt selliseks labaseks kiskunud nagu 2 ja poole mehega sageli juhtub.
No Ordinary familyga huvitab mindki, et mis saab. Esimene osa oli päris hea, Julie Benz endiselt nauditav. Loodame et Heroes´e taoline jura ei tule.
-
05.10.10, 21:46 #1749
- Liitus
- Oct 2009
- Postitusi
- 268
Re: Filmid ja sarjad
"Frozen" vaadatud, nõrganärvilistel soovitan mitte vaadata.
-
05.10.10, 21:53 #1750
-
05.10.10, 22:33 #1751
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 67
Re: Filmid ja sarjad
2 parimat osa üle pikaaja. Meeldib see suund mille Farlane on võtnud(huvitav kui kauaks). Meeldisid väga ka nö. vanad osad, mis oli täis rändom klippe ja plotist ärahüppamisi. Aga see mis praegu on, on väga värskendav ning uus.
"So, you support death penalty to show that killing is wrong."
-
07.10.10, 05:57 #1752
Re: Filmid ja sarjad
City of God´i vaatasin lõpuks ära. Hea film!
-
07.10.10, 21:09 #1753
Re: Filmid ja sarjad
Tulin just kinost "Scott Pilgrim terve maailma vastu" vaatamast suht sick film ei suuda kirjeldada aga soovitan räigelt :D.
-
10.10.10, 16:26 #1754
Re: Filmid ja sarjad
Låt den rätte komma in
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Soovitan
-
10.10.10, 17:21 #1755
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 7 574
Re: Filmid ja sarjad
Zombid >>>>>>>>>> vampiirid.
-
10.10.10, 17:25 #1756
Re: Filmid ja sarjad
Bagdad Cafe (1987) - http://www.imdb.com/title/tt0095801/
Rosalie goes shopping (1989) - http://www.imdb.com/title/tt0098224/
some good shit!
-
10.10.10, 18:09 #1757
-
10.10.10, 21:57 #1758
Re: Filmid ja sarjad
Viimasest valmis just ka Hollywoodi versioon
-
11.10.10, 09:42 #1759
Re: Filmid ja sarjad
soovitan Robin Hoodi
-
11.10.10, 10:11 #1760
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 18 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 18 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Eile, 22:46 in Pokkeripäevikud