Näidatakse tulemusi 1 661 kuni 1 680, kokku 5869
-
22.09.10, 12:13 #1661
- Liitus
- Jun 2009
- Postitusi
- 116
-
22.09.10, 20:11 #1662
-
22.09.10, 20:20 #1663
Re: Filmid ja sarjad
Chase – ei avaldanud erilist muljet. Askeldavad siis „US Marshalid”, mida filmis on mänginud Tommy Lee Jones ja Wesley Snipes. Seriaal oli hoogne, kuid sära polnud. Süžee oli ka selline pooletoobine.
Detroit 1-87 – algus oli superluks, hea muusika ja möla. Edasi läks kvaliteet nati alla, kuid muusika ja paari koha kaameratöö eest võib vaatamist nädala võrra pikendada. Läheb loosi küll.
Lone Star – idee on äge, kaksikelud jms on ju intrigeeriv ja erinevalt Alan Sepinwallist näen ma siin potentsiaali küll, kuigi loogiliselt võttes ei saa selline elu üle hooaja muidugi kesta. Kuid eks näis.
Hawaii Five-0 – uutest politsei omadest kõige parem ja sümpaatsed näitlejad nii "Lostist" kui ka "Entouragest". Ootan arenguid huviga.
Mike and Molly - väikestes kogustes on paksud inimesed (see what I did there?) naljakad, kuid iga nädal sellist janti vaadata ei viitsiks. Lisaks ei meeldi mulle, kui publik taustaks naerab.
Raising Hope – ei saa lihtsalt aru, et misasi see on. Ei olnud eriti naljakas ja sisu oli segane. Tundub täisjamps.
Running Wilde – potentsiaali on ja peabki olema, kui on sellise superseriaali nagu „Arrested Development” tegijate ja näitlejate poolt, kuid mida polnud, oli nali. Liiga vähe, krt., kuid annan kindlasti veel paar nädalat, sest vahepeal sai „Entouraget” ka autopiloodil olles vaadatud, kui see täielik rämps oli.
-
22.09.10, 20:21 #1664
Re: Filmid ja sarjad
Boardwalk Empire'i ja The Eventi jätsin homseks, kuigi siis lisandub veel terve korvitäis uusi.
-
22.09.10, 21:26 #1665
Re: Filmid ja sarjad
tänx taipupole, detroit 1-87 võtan vaatamiseks. Lone stari jätan hetkel välja.
Running Wilde oli minu arust pooleldi täitsa talutav. Eks näis, mõne osa annan ilmselt aega, aga pole võimatu et jääb pooleli nagu paljud asjad.
-
22.09.10, 21:37 #1666
Re: Filmid ja sarjad
V läheb edasi, kuid legend of the seeker mitte. selline sait abiks sulle: http://next-episode.net/. sci fist soovitan sulle smallville, the gates, the 4400, true blood, lost girl tundub ka päris huvitav, supernatural on sitaks kõva, samuti eureka võib meeldida sulle ja the sanctuary.
-
22.09.10, 22:31 #1667
Re: Filmid ja sarjad
Räige valetaja olen.
The Event - võib tulla ja võib ka mitte tulla. Selles mõttes on tõsi, et tegemist on "24" ja "Lost" lapsega ehk laenatud on mõlemast. Natuke nõme on samas, et esimene osa oli niivõrd hakitud, kuid peategelased on sümpaatsed ja ühe hooaja venitab kindlasti välja. Tasub vaatama hakata küll.
Boardwalk Empire - oi, oi, oi. Martin Scorsese ja "Sopranode" Allen Coulter ning nii mõnedki tuttavad näod (a'la peategelane Steve Buscemi (ka "Sopranos")). Väga hea esimene osa. Pauku sai, seksi sai, nalja sai.
( Click to show/hide )
Miljöö oli ka kenasti tabatud või vähemalt mulle tundub, sest siis polnud ma veel patune mõtegi oma isa peas. Pidavat üha paremini jätkuma. Jään ootama ja sellel seriaalil on kavas kindel koht olemas.
-
23.09.10, 10:21 #1668
Re: Filmid ja sarjad
Modern Family hakkas siis tänasest taas käima
-
23.09.10, 14:15 #1669
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 140
Re: Filmid ja sarjad
boardwalk empire...esimene osa oli tõesti ülihea, sellest tuleb midagi epicut, ma loodan ja arvan.
ning tõesti see capone moment oli nuts
-
23.09.10, 19:32 #1670
-
24.09.10, 11:01 #1671
Re: Filmid ja sarjad
Undercovers – pole kõige hullem just, kuigi millestki säravast ollakse kilomeetrite kaugusel. Idee on muidugi tore, et salaagendid on abielus ja mõlemad tumedanahalised, kuid aega raisatakse mõttetute „ooo, kallis, teeme ühe tantsu“ ja perekondlike vaidluste peale, mis tegevusele midagi juurde ei anna. Tõesti on loogiline, et kui nad oma sihtmärgi vabastavad, et järgmine minut räägitakse, et kes kellega ja kui kaua keberniiti pani. EI HUVITA. Väga kaheldav, kas paremaks ka muutub, J. J. Abramsilt (Felicity, Alias, Lost, Fringe) oleks midagi paremat oodatnud ning ei soovita.
The Defenders – omamoodi seriaal, mis püüab olla komöödia ja draama ning pole väga kumbagi ja on seega rohkem selline vilets „Raising Bar“ mugavversioon. Kohtusarju on üldse kuidagi liiga palju tekkinud sügishooajaks. Tore, et Jim Belushi muidugi endiselt tööd saab. No thanks.
Hellcats – kui paljas ihu tsipa rohkem meeldib ja „Greek“ tore oli, siis see sobib tekkinud auku täitma küll. Jutt siis ergutustiimist ja tüdrukust, kes on raskustes ja peab ühinema ehk erilist mõttetööd pole sarja muidugi pandud. „Greek“ on parem. Ei taha. Samas tantsiv ja end painutav Alyson Michalka, nämma. Mulle lihtsalt sellised noortekad meeldivad, muidu ei soovita.
Terriers – kriitik, keda ma ainsana lugeda viitsin, Alan Sepinwall peab seda sügishooaja üheks paremaks uueks sarjaks. Ei oska nõustuda, täitsa vahva on, kuid samas potentsiaali on teistes sarjades ehk rohkem (eriti „Running Wilde“ ja „The Event“), kuid kui muud pole, siis peaks töötama küll. Igatahes on tegemist kahe sõbrast eradetektiivi elu ja tegemistega.
Nikita – nimi peaks juba ütlema, et millega on tegemist. Naissoost palgamõrvar ja salajased organisatsioonid ja muu taoline. Kaks tegevusliini: vana ja uus Nikita, mõlemad sellised ilusakesed, millised palgamõrvarid just olema peavad, eksole. Ei soovita.
The Whole Truth – vot see on täitsa ägeda ideega sari, kuid eks näis, et mis välja tuleb. Nimelt kohtudraama, kus tegevusi näidatakse nii kaitse kui ka prokuratuuri vaatenurgast. Põhimõtteliselt vaheldumisi ja siis päris-päris lõpus paljastub vaatajatele kogu tõde. Esimene osa polnud üldse paha.
Outlaw – kõige absurdsem uus sari üldse. Nimelt sureb USA ülemkohtuniku isa ja too mõistab, et on kogu oma elu valesti elanud. Nii loobub ta oma ametist ja hakkab üle riigi inimesi esindama. Ehk idee on juba täiesti totakas, kuid tänu sellele naljakas ka, kuigi nalja nad äkki teha ei soovinud. Samas pilgu võib peale heita.
OLULINE!
Kui te pole veel näinud sarja nimega «Louie», siis vaadake. Ma kirjeldama ei hakka, kuid siin on üks klipp: http://www.youtube.com/watch?v=8qOaZ4CQqKI.
-
24.09.10, 14:16 #1672
- Liitus
- Dec 2009
- Postitusi
- 1 965
Re: Filmid ja sarjad
uus the office osa, kui keegi näinud veel pole:
http://www.wisevid.com/play?v=7tb8q_zb3dw1
-
24.09.10, 14:20 #1673
Re: Filmid ja sarjad
Taipupole, tundub, et oled seriaalidega sinapeal, kas Sa oskaksid mulle soovitada mõnda head juristi/kohtusarja, võib olla juba mitumitu hooaega käinud, tahaks midagi erialast vaadata, kunagi lavly lepp soovitas mingit sarja prokuröridest, aga läks nimi meelest :(
-
24.09.10, 14:25 #1674
Re: Filmid ja sarjad
http://www.imdb.com/title/tt0805666/
see 1 sari prokuröridest, küll ainult 2 hooaega.
-
24.09.10, 14:37 #1675
Re: Filmid ja sarjad
tra see louie klipp oli küll nuts :D in and out :D
-
24.09.10, 15:34 #1676
-
24.09.10, 16:39 #1677
Re: Filmid ja sarjad
boardwalk tundub kyll jube m6nus jah. nagu vanakooli sopranos, hakkan ka kindlasti silma peal hoidma, nii palju kui see v6imalik on.
-
25.09.10, 03:04 #1678
Re: Filmid ja sarjad
Shit my dad says s1 e1, sai ikka korralikult naerdud, soovitan
-
25.09.10, 07:09 #1679
-
25.09.10, 10:40 #1680
Re: Filmid ja sarjad
2 ja pool meest ja big bang theory oli nuts :D
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 3 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 3 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Eile, 20:07 in Pokkeripäevikud