Näidatakse tulemusi 101 kuni 120, kokku 5869
-
06.05.09, 00:42 #101
Re: Filmid ja sarjad
SUPER TROOPER - legendaarne saade
-
06.05.09, 02:12 #102
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 7 574
Re: Filmid ja sarjad
Green Street Hooligansi vaatasin just ära... Äge ;D
-
06.05.09, 02:27 #103
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas Codecci
Strange Wilderness
What Happens In Vegas
40 Year Old Virgin - pole kõigeuuem, aga hea ikkagi:9
Funny Games U.S
-
06.05.09, 03:02 #104
Re: Filmid ja sarjad
kuidas siin pole veel nimetatud Chuck Norrise sarja ja filme??? Sarja teavad kõik, aga "Invasion USA" on kindlasti kõigi märulite isa. Sorri, see pole märul, see on PIIBEL.
-
06.05.09, 05:17 #105
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 340
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas leits
The Unit
-
06.05.09, 06:31 #106
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 1 829
Re: Filmid ja sarjad
Sarjad:
The Sopranos (olen kõik hooajad 2 korda ära vaadanud, kvaliteetstaff)
House
Tuvikesed
Kuumad 70-ndad
CSI:Miami
The Office (UK)
Dave Chappelle's Show
Filmid:
Godfather I-III
Scarface
Casino
Goodfellas
Donnie Brasco
Ocean's 11-13
Hannibal Lecteri kõik seiklused
Anger Management
Jackie Brown
Kill Bill 1-2
Death Proof
4 Rooms
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Analyze This
Analyze That
Meet the Fockers
Meet the Parents
Snatch
RocknRolla
Fight Club
True Romance
Sin City
The Jackal
Borat
Brüno (tuleb hea film, usun)
-
06.05.09, 08:23 #107
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas K2snakas
-
06.05.09, 09:07 #108
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 1 903
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas K2snakas
-
06.05.09, 09:28 #109
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 74
Re: Filmid ja sarjad
From dusk till dawn
Üks suvaline kuld film minu listis. Ja üks lahe monoloog.
http://www.youtube.com/v/F_CV09uRKig&hl=en&fs=1
-
06.05.09, 09:59 #110
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 248
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas K2snakas
-
06.05.09, 10:29 #111
Re: Filmid ja sarjad
Erinevatele vanustele meeldivad erinevad filmid.
Endale on suuremalt mõjunud:
Unforgiven
The name of the father
Fightclub
Sixth sense
Unbreakable
Ülaataval kombel ka "50 first dates", mis siia listi nagu ei sobi, aga väga mõtlemapaneva teemaga film.
-
06.05.09, 10:32 #112
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas TaaviK
Mis veel filmidesse puutub, siis kindlasti vaadake ära netistki leitav kodumaine üllitis "Tulnukas" (http://video.google.com/videoplay?do...82924194763847). Meelelahutus või mõttega film? Võib-olla mõlemat :)
Minu läbi aegade lemmik on "Any Given Sunday", millel on muidugi täiesti fenomenaalne treiler ja kõne. Kusjuures see kõne ei käi ainult jalgpalli kohta, ka pokkerimängijal on sellest midagi õppida või lihtsalt inimesel.
http://www.youtube.com/v/2ijP87T6Gps http://www.youtube.com/v/JWoPEU3RwPw
Lõpetuseks võiks öelda, et Oliver Stone'ile võib põhimõtteliselt kõike vaadata.
-
06.05.09, 10:40 #113
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 248
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas taipupole
Tulnuka koha pealt peaks mainima, et tegu on tõesti väärt eesti loominguga. No kurat kuidas saab nii originaalne üllitis mitte meeldida. Ma ei pea selle all silmas seda "rikkalikku" dialoogi vaid just filmi üldist mõtet näidata meile kui naeruväärsed on need ossid ja maajõmmid. Kahju vaid, et viimased ise aru ei saanud, et neid mõnitatakse ja pigem võtsid seda kõike huumori ning isegi komplimendina.
-
06.05.09, 11:36 #114
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 258
Re: Filmid ja sarjad
Sarjadest pole minuarust veel mainitud nt. "Big Bang theory"-t.
filmidest tooks veel välja: "Cube" , "Donnie Darko" ja "Cidade de deus"
-
06.05.09, 12:12 #115
Re: Filmid ja sarjad
Kas see "cube", kus rahvas on mingites kuubikutes kinni ja ronivad järjest ühest kuubikust teise? Kui nii, siis minu arvates kõige crapim film ever ja väga-väga pika puuga paneb teisele kohale ära, kus on tõenäoliselt mingi India film. Kui keegi soovib vastu vaielda, siis kuskil filmisaidil on seda kommenteeritud ja mul on sadu pooldajaid.
-
06.05.09, 12:17 #116
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas TaaviK
-
06.05.09, 12:27 #117
Re: Filmid ja sarjad
meeldivad ajaloolised filmid enim.
minu jaoks on läbi aegade parim film
Braveheart (olen seda kuskil juba kirjutanud ka....)
http://www.youtube.com/watch?v=Vg3xUA2wvrU
selles filmis on kõik("lugu", action, armastus/tunded, väga hea filmi muusika jnejne) olemas. olen käinud läbi enamuse filmis olnud kohtadest, lahingupaikadest, kindlustest ja linnadest Sotimaal ja Inglismaal.
ja mis on muidugi klassika ja väga meeldib on 007. kõik osad.
selle filmi paikades käin ka tavaliselt ära, kui sinna kanti satun.
muidugi on braveheart 95a film ja 007 alustati juba 60ndatel. loodan, et kvalifitseerub............
-
06.05.09, 12:36 #118
Re: Filmid ja sarjad
isiklikult on siiamaani üks lemmikuid Training Day, samas olen üldisemalt kah Denzeli talendi austaja, nii näitlemise, kui režii poolest
-
06.05.09, 14:19 #119
- Liitus
- Jan 2009
- Asukoht
- Holliwood
- Postitusi
- 3 068
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas Vapsik
Suht jube igav väga pikk film mu arust.
Sidepataljonis sai kunagi vabal ajal seda vaadatud ning uni oli garanteeritud.
-
06.05.09, 14:19 #120
Re: Filmid ja sarjad
Algselt postitas vsiu100
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 4 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 4 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Eile, 22:30 in Pokkeripäevikud