Näidatakse tulemusi 3 481 kuni 3 500, kokku 5869
-
23.12.11, 11:32 #3481
-
23.12.11, 12:19 #3482
Re: Filmid ja sarjad
Breaking Badi simpsonite versioon :D. Päris hästi tehtud.
( Click to show/hide )
-
27.12.11, 12:48 #3483
Re: Filmid ja sarjad
Vaatasin American Horror Story ära. Esmamulje sarjast tundus vingem, lõpp oli pisut ära vajunud kuidagi, kuid kõigele vaatamata entertainment value't jagus.
Veits vastuseid seriaali ploti kohta:
( Click to show/hide )
-
01.01.12, 17:48 #3484
- Liitus
- Feb 2010
- Postitusi
- 48
Re: Filmid ja sarjad
varsti uus sari tulekul, nimega Touch.
Lubab tulla vist päris korralik sari :)
Esimene osa: January 25, 2012
-
01.01.12, 18:51 #3485
-
02.01.12, 04:03 #3486
Re: Filmid ja sarjad
Ma ei mäleta kes soovitas vaadata "Leverage" Võttis mul paar osa aeg, et see meeldima hakkaks, kuna olin just White Collari vaatamise lõpetanud. Anyway väga meeldis Leverage. Kõik mängivad oma osa lihtsalt liiga hästi.
Nüüd pole jälle midagi vaadata :( Ehk saab grindida sisi rohkem
-
02.01.12, 15:41 #3487
Re: Filmid ja sarjad
The Road to Guantanamo (2006)
http://www.imdb.com/title/tt0468094/
-
02.01.12, 16:15 #3488
Re: Filmid ja sarjad
Lugesin kunagi sellist raamatut nagu "triffiidide päev" ja koheselt mõtlesin, et sellest saaks hea filmi. Kunagi nägin mingit mustvalget üritust, aga see muidugi täisjama. Nüüd sattusin vaatama uuemat varianti, telesse tehtud ja kaheosaline, niiet erilisi ootusi ei olnud, aga raamatu fännina vaatasin ära ja täitsa ok tulemus sellise eelarve kohta.
http://www.imdb.com/title/tt1332653/
Kes pole lugenud, siis midagi sinna "walking dead" kanti teema.
-
02.01.12, 16:27 #3489
Re: Filmid ja sarjad
Eelarve ei õigusta raamatust tõsisel määral mööda panekut. See seitsmenda klassi lõpus saadud raamat on mul seniajani käeulatuses.
-
02.01.12, 21:31 #3490
Re: Filmid ja sarjad
Sherlocki teise hooaja esimene osa oli endiselt visuaalselt filmitegemise meistriteos.
-
02.01.12, 21:51 #3491
- Liitus
- Jan 2009
- Asukoht
- Holliwood
- Postitusi
- 3 068
Re: Filmid ja sarjad
sherlocki filmi teine osa oli ka päris ok :)
-
02.01.12, 22:07 #3492
-
03.01.12, 07:51 #3493
-
03.01.12, 08:02 #3494
-
03.01.12, 08:09 #3495
-
03.01.12, 10:23 #3496
Re: Filmid ja sarjad
A Map for Saturday oli päris hea. Backpackerite dokumentaal.
( Click to show/hide )
EDIT: Natuke parem ülevaade kui IMDB oma. http://www.nomadicmatt.com/travel-bl...of-a-traveler/
-
04.01.12, 07:48 #3497
Re: Filmid ja sarjad
Mõned viimase aja filmid, mis on õnnestunud ära vaadata.
Tree of life – Visuaalselt igati korralik, võiks isegi öelda meistriteos, aga kahjuks ei jõua sisu visuaalsele naudinguga kuidagi kaasas käia. Filmi narratiiv on ajaliselt veidi segi paisatud, kuid otseselt see filmi vaatamist ei sega, pigem aitab tempot aeglustada. Film tõstatab ka palju inimlikke küsimusi, alates andestamisest, jumala olemasolust kuni laste kasvatamiseni välja, kuid ühtegi neist küsimustest ei uurita süvitisi, vaid neid jälgitakse justkui möödaminnes, lastes vaatajal ise järeldusteni jõuda. Brad Pitt teeb järjekordselt päris huvitava rolli ning lapsnäitlejad ei häiri ka. Tundub vägagi hea film? Tegelikult mitte. Filmi liigne aeglus, raskus ning mitte kuhugi jõudmine ongi suurimateks valupunktideks. Isegi hiljem google´i abiga, ei õnnestu otseselt kindlaks teha, mida öelda tahetakse, ning see tekitab kinost väljudes tühja tunde. Tahaks justkui, et film meeldiks, aga pole päris see. Paugu vendadele ei soovita, aga kes veidi kannatlikumad, need võibolla suudaksid isegi filmi ära vaadata.
Moneyball – Pärast Tree of Life´i tuli ilge Brad Pitti isu. Õnneks ei pidanud kaugelt otsima. Spordifilm pesapalli meeskonna GM-ist, kes üritab rahaliselt mitte just parimas seisus tiimist matemaatikat arvesse võttes tipp võistkonda voolida, kasutades selleks arvutihuvilisest noormehe abi. Pittilt jälle korralik sooritus ning imekombel ei häirinud seekord isegi Jonah Hill. Filmi võib vabalt soovitada ka neile, kes pesapallist aru ei saa, sest olgugi, et kurikaga vehkimise mängu oli filmis piisavalt, suudeti seda huvitavalt serveerida. Pitti mängitud tegelane on niivõrd sümpaatne, et tema tegemistele pole raske kaasa elada, mis teeb ka filmi nauditavaks. Spordisõpradele soovitan kindlasti ning minu arvates veidi parem kui Invictus, mis iseenesest oli ka väga hea.
Warrior – veel üks spordifilm. Seekord populaarse vabavõitluse teemadel. Film kahest vennast, kes mõlemad juhuse tahtel satuvad ühte ja väga võimsasse turniiri ning selle kaudu leiavad taas iseenda. Esimene pool filmist keskendubki tegelaste väljakujundamisele – kes-kus-mis jne. Iseenesest üks klišee teise otsa. Vendade tegelaskujud on küll veidi üheülbalised, kuid nende endist alkohoolikust isa kehastav Nick Nolte teeb küll päris meeldejääva rollisoorituse. Teine pool filmist keskendub aga puhtalt turniirile ning võitlusele. Minu maitse jaoks näidatakse võitlust vist isegi liialt palju. See aga ei vähenda imekombel absoluutselt filmi emotsionaalset mõju vaatajale. Tegelastele kaasaelamine on garanteeritud ning võimas emotsionaalne laeng samuti. Imdb-s küll minu arvates veidi ülehinnatud, kuid viimase aja parimaid vaatamisi siiski.
I Saw The Devil – Lõuna-Korekad suudavad väga vingeid kättemaksu filme teha. Ei ole erandiks ka antud linateos. Kui sarimõrvar eriagendi naise halastamatult teise ilma saadab, lubab peategelane, et mõrvar kannatab kolm korda rohkem kui tema armastatu. Järgneb kassi-hiire mäng. Filmi teeb tegelikult eriliseks see, et mõrvari tabab peategelane juba filmi esimeses kolmandikus, aga seda, mis edasi toimuma hakkab, on ilma spoilimata raske kirjeldada. Filmis on ohtralt verd, piinamist ja üldse rõvedusi, aga see tundub seal loomuliku osana ning sellist väigisi imetud verd sealt ei kohta. Samuti sisaldab teos koreakatele omast teistsugust huumorit, mida mujal naljalt ei kohta. Vahel veidi liialt pikad stseenid, mis tempot alla võtavad, aga üldiselt korralik kättemaksu film.
Cowboys & Aliens – Ulmeliste sugemetega western, kus tulnukad metsiku lääne inimesi kimbutavad. Ausalt öeldes polegi filmi kohta midagi head öelda. Effektid olid siiski korralikud. Mind paneb ausalt öeldes imestama, kuidas nii mõttetule lavastajale üldse selline blockbuster lavastada antakse. Kui ironmanid on filmitegijate õnneks piisavalt suure fännibaasiga, et seda lähevad vaatama niikuinii paljud juba intertsist, siis antud filmi produtsentide arvutusest kasumlikkuse näol ma aru ei saanud. Suure reklaami nõul jõuti isegi plussi. Ühesõnaga. Film on halb. Ei päästa seda isegi Olivia Wilde. Filmi viimane kolmandiks on üks paras klišee, meenutades oma ajuvabaduselt ning ebahuvitavuselt viimase Transformersite lõppu, kus vähemasti mind ei huvitanud absoluutselt, kes sureb, kes elab. Saaks ainult see piin kiiremini läbi.
Super 8 – Spielbergi produtseeritud ning Losti looja J.J. Abramsi lavastatud lastekas, mille kohta olin eelnevalt kuulnud mitmeid arvamusi. Sõber, kelle filmimaitset ma austan, kutsus seda lihtsalt juraks. Samas mitmed ülevaated peavad antud linateost üle pika aja mõnusaimaks laste-noorte-ulmefilmiks, mis pidavat spielberglikku 80ndate lastefilmide klassika E.T. jälgedes käima. Minu arust on mõlematel õigus. Täiskasvantutele on tegemist tõesti lastefilmiga. Lisaks käivitub film suhteliselt aeglaselt. Samas on kokkuvõtlikult tegemist mõnusa ajaviitega, kus umbes 12 aastaste sümpaatsusteemale taustaks suur linnas rahmeldav tulnukas, kes koju tahab.
The Help – Antud filmidest kindlasti parima mulje jätnud linateos. Minu jaoks võibolla isegi eelmise aasta parim film (teise poolaasta minu nähtutest kindlasti). Kuigi rassismi teema on sageli filmides suhteliselt otsitud, siis antud hetkel oli asi igati omal kohal. Lugu jutustab 60ndate neegerteenijatest, kes alla miinimumpalga eest peavad rikkamates peredes teenijaameteid, tehes kõike seda, millega peaks hakkama saama koduperenaine. Sealhulgas kasvatedes perekonna lapsi, et siis daam-perenaised üheskoos bridži mängimas ja kuulujutte levitamas käia saaksid. Superosatäitmistega ülisüdmalik filmike.
Hangover: Part II – venitasin pikalt, et mitte seda filmi vaadata. Lõpuks sai uudishimu võitu. Kui esimene osa oli minu arvates üks vingemaid komöödiaid üldse, mis oma uudsuses ja ajuvabaduses ka minusuguse kuiviku kinos naerust turtasatama ajas, siis hangover 2 on selle hale kloon. Tegevuspaik on viidud Taisse, mis aga filmile mitte midagi tegevuspaigana ei anna, peale selle, et saab 5 minutise stseeni tilliga prostist välja imeda. Kogu tegevus kordab eelnevat filmi. Naljad on väljaimetud ning Zach Galifianakise tegelaskuju lihtsalt ilge psühhopaadist värdjas. No ei. Ei olnud naljakas. Suregu kõik maha seal kasvõi.
-
04.01.12, 14:02 #3498
Re: Filmid ja sarjad
Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011) soovitan vaatama minna just tulin kinost
-
04.01.12, 14:10 #3499
Re: Filmid ja sarjad
parem kui esimene osa?
-
04.01.12, 15:23 #3500
Re: Filmid ja sarjad
Hea ülevaade Camu. Kus filmid vaadatud? Enamasti ise vaatan kinos, päris tihti on suur vahe sees arvutitaga vaadatud filmil ja kinos suurel ekraanil. Cowboys ja aliens vaatasin arvutist ja oli tõesti jama, kuigi Olivia Wilde päästis siiski palju. Aga usun, et kinos oleks ma suht rahule jäänud, kuna oleks läinud ainult effektide pärast niikuinii vaatama. Super8 vaatasin kinos ja täitsa meeldis, just sellepärast, et meenutas pildi poolest ja võttepaikade poolest vanemaid actionfilme, kus vähem rohelist ekraani kasutusel (mida tõenäoliselt siiski oli väga palju kasutatud).
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 1 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 1 külalist)
Kakahirmutis Olybetis hiinlasi...
Eile, 14:37 in Pokkeripäevikud