Näidatakse tulemusi 561 kuni 580, kokku 784
-
16.02.14, 22:57 #561
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Ma arvan, et ta tahtis tissi näidata lihtsalt ja peitis selle osavalt õllemängu vastasesse sõnumisse ära.
-
16.02.14, 23:16 #562
-
16.02.14, 23:41 #563
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Ilmselt paljud näinud aga dafoq 22 miljardit $ kodus ära peidetud ja muud huvitavat kraami.
http://imgur.com/a/DYU2e
-
16.02.14, 23:45 #564
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
-
16.02.14, 23:49 #565
-
16.02.14, 23:50 #566
-
17.02.14, 01:42 #567
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Mõtle, kui sant elu sellise hunniku sularahaga on- panka on seda raske viia, enamus kõvemaid kurjategijaid ilmselt ihuksid hammast selle peale ja valitsus ja igasugused korrakaitse organid oleks samuti su raha peale maiad. Tuff life IMO.
-
17.02.14, 02:02 #568
-
17.02.14, 06:36 #569
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Video oli huvitav, aga teadsin kõike, mis seal kirjas. Eesti puhul klikk-farmid probeemiks ei ole, aga samas keskmine eestlane on ise paras klikkbot. Näiteks nood sharemise kampaaniad ei pruugi üldse olla +EV.
Seda sellepärast, et inimesed sharevad asju, mis tegelikult neid ei huvita, aga teevad seda võitmise pärast. Kui pikk loosib FB-s välja uued talverehvid, et nii saada oma lehele likesid, ja seda shareb 1000 inimest - isegi need, kes ei ole elus kordagi autoga sõitnud ega autot omanud.
On tore, et 1000 like on lehel, aga reaalselt rehvidest on huvitatud 50 inimest, siis edaspidi juhtubki see, mida ma rääkisin ja mis ka videos välja toodi. Kui pikk nüüd annab väärtuslikumat infot - näiteks talverehvidel 20% soodustust, siis FB saadab selle välja näiteks 10% inimesele ehk 100-le likenule - 5 on huvitatud, 95 mitte.
Kuna enamusi feedi saajatest ei ole tekstist huvitatud, ei anna engamenti (klikke, likesid, sharesid), siis FB seda rohkem ei kuva ning pika toredad 1000 like halvavad ta äri ja seda kauaks. Seega potentisaalsest 50 ostjast näeb seda ainult 5, kui sedagi.
Sharemise kampaaniad on +EV ettevõtetele, millel on olemuselt suur populaarsus. Näiteks ööklubid, ajalehed, söögikohad jms. S.t. et edaspidine informatsioon jagamisel saab loomulikku engagmenti. Spetsiifilisemad kohad näiteks too autorehvid, spordiportaalid, auto pesulad, lihatooted jne. on täiesti mõttetu (võtsin neid järjest sharemise lehtedelt).
Kui sul on ettevõte, ja mis tahes sotsiaalmeedia leht, siis sharemise kampaania ei pruugi olla kõige parem idee. FB-s ei ole tähtis üldse like number vaid reaalsed fännid. See ei tee su ettevõtet halvemaks kui sul on 2-3-4-10x vähem fänne - ettevõtte teeb halvemaks kui fännid ei loe su poste. Ma võin suvalisele ettevõttele teha täiesti tasuta 10 000+ fänni kuuga, aga kokkuvõttes ettevõte kasum ei tõuse, vaid pigem langeb ning su sotsiaalmeedia leht muutub pahnaks internetis.
Lehele on kõige paremad natiuraalsed fännid ja neid saab väärtuslikku sisu luues. Kui sa teed väga-väga-väga hea ja väärtusliku artikli (näiteks ranka tabel), siis ta läheb ise viral ehk massidesse ning saad jubedalt likesid, kes kunagi ei pane unlike ja loevad suure% ajast su edasiseid poste.
Osade asjade puhul on vära keeruline väärtuslikku ja huvitavat contenti luua, aga see on tehtav. Seepärast luuaksegi ettevõtete lehtede kõrvale ettevõtte blogi, kus sa saad kirjutada analüüsivaid materjale. Näiteks tolle autorehvi näite puhul saaks blogis kirjutada kenasid-faktilisi võrdlusi. Kui sa teed sisu hästi ja pilkupüüdva - näiteks hilinenud talverehviga on õnnetuste% suurem, mis teeb keskmiseks kuluks inimese kohta X eurot. See paneb inimesi lugema, mõtlema, jagama ja likema su artiklit ning läheb massidesse.
Su artiklikit näeb patoloogiline jagaja Piia, kes seekord ei kliki su lehele (tal ei ole autot ja teda ei huvita), aga näiteks Tavoti Tarvo loeb läbi, noogutab ja paneb like ning edaspidi on su naturaalne fän. Paku ka edaspidi väärtuslikku sisu, ja ta tuleb sinu poodi ostma, sest ta teab, kus sa asud, kes sa oled ja oled mõistlik vend - sa meeldid talle ja ta on nõus selle eest ka raha maksma.
Klikkfarmidest veel niipalju, et unnatural likede ostmine on mõttetu. Küll, aga esimesed 50-100 like uuele lehele on isegi hea - osad ei soovi lisada like, kui ta nad on üks esimesi. Ei usalda lehte - kui aga sadakond ees, siis tuleb see like kergemine. See on karjainstinkt - ei julgeta olla esimene.
Lisaks ei hävita 100 fake like su edaspidist FB feedi, sest need fake liked kaovad mõne kuuga ning kui kogu fännbaas on 1000 inimest, nendest fake on jäänud kõiges 20-30, siis ei ole suur probleem.
Lõpetuseks Eesti ja klikkbot. Olen lisanud valmis plakateid, kus on näiteks: võida 60 ipadi. Selles kogu niipalju pokkeripunkte vms. Seda samat artiklit on jagatud mitmeid kümneid kordi, ning alla kirjutatud "jagatud". Inimesed isegi ei loe, mis on bänneril kirjas.
-
17.02.14, 07:07 #570
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Ma pole nii pikka posti elus näindki.
-
17.02.14, 07:16 #571
-
17.02.14, 07:19 #572
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Mkm.
-
17.02.14, 07:24 #573
-
17.02.14, 10:07 #574
-
17.02.14, 15:36 #575
- Liitus
- Apr 2012
- Postitusi
- 589
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
kas keegi murdmaad ka sõidab? oskab ehk suusa valikul asjakohast nõu anda või veel enam saab mingi massive sooduka teha koos soovitusega?
-
17.02.14, 15:50 #576
Re: veebruari OT- jaanuar on läbi
Huvitav, kui homme järsku FB-d enam poleks, et kui paljud inimesed siis suitsiidi teeksid?
-
17.02.14, 15:53 #577
-
17.02.14, 16:01 #578
- Liitus
- Nov 2008
- Postitusi
- 7 575
-
17.02.14, 16:10 #579
-
17.02.14, 16:40 #580
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 1 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 1 külalist)
*** 🎉 POKKERIFESTIVALID: Üldisemad...
Täna, 15:19 in Livepokker, Turniirid, Festivalid, Railing