Näidatakse tulemusi 1 601 kuni 1 620, kokku 2569
Teema: majanduse offtopic
-
19.03.13, 15:33 #1601
- Liitus
- Jan 2009
- Postitusi
- 112
Re: majanduse offtopic
Riik ei saa soodustada kalevipoegi kes kusagil soomes müüri ladumas käivad.
Riigil siiski peaks olema enda kontrollitav õhu trasport.
EA ga lendab siiski küllaltki heal järjel inimene ja pilet maksab way rohkem kui 100eur ja kui riik doteerib sellest 115 siis väga tore, saaremaa praame doteeritakse ka.
Üldsestki riik ei pea esindama ainult vaesema elanikkonna huve vaid KÕIGI huve
-
19.03.13, 15:40 #1602
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 2 293
-
19.03.13, 15:41 #1603
Re: majanduse offtopic
(Kvaliteetse) lennuühenduse olemasolu tähtsamate keskustega on eelduseks üldse korralikemate välisinvesteeringute tulekuks. Tähtsamatel tegelastel pole nii palju aega, et mõne muu transpordiliigiga tulla asju üle vaatama. Kaudne kasu riigile ja tööjõuturule on küllaltki tõenäoliselt suurem kui see 30-40 milkut.
-
19.03.13, 15:50 #1604
Re: majanduse offtopic
Huvitav oleks teada, kui suur osa neist küllaltki heal järjel inimestest lendab EA-ga ja kui suur osa teiste (odavamate) lennukompaniidega? Maksumaksja raha eest lendajad võiks siinkohal välja arvata.
http://www.tallinn-airport.ee/associ...?articleID=235
Samas siinsed graafikud küll kallekusta poolt väljakäidud numbritega ei kattu, lisaks polnud EA kahjum ka päris 40 miljonit.
Kusjuures ma poleks arvanud, et EA osakaal reisijate koguarvust oli koguni 40%.
-
19.03.13, 15:57 #1605
Re: majanduse offtopic
EA on tegelikult ikka ülimugav võrreldes mingi ryanairi või airbalticuga. Hommikul värsked ajalehed lennukis ja normaalne teenindus.
Viimane kord kui tulin Àrlandast siis istus mingi leedukas kõrval kes läks Stockist - Vilniusesse läbi Tallinna kuna otselende ei olnud. Minu jaoks täiesti müstiline, tema jaoks suhteliselt kurb kuna ta pidi tallinna lennujaamas 2,5h ootama järgmist lendu.
Hinnad ka nii üüratud ei ole imo ja lennud on enamuses välja müüdud. Aru ma ei saa kuidas see kahjum nii suur olla saab
-
19.03.13, 16:11 #1606
Re: majanduse offtopic
Hinnad ka nii üüratud ei ole imo ja lennud on enamuses välja müüdud. Aru ma ei saa kuidas see kahjum nii suur olla saab
-
19.03.13, 16:26 #1607
- Liitus
- Jan 2009
- Postitusi
- 112
Re: majanduse offtopic
EA ongi suuresti ärikliendile orienteeritud. Suvalise näitena SEB, Tele 2, välisriikide ametnikud jne ei istu sul easyjeti ja nad lendavad iga nädal edasi tagasi. EA ei olegi orienteeritud inimesele kes korra aastas võimalikult odavalt kusagile vahemere äärde tahab saada.
-
19.03.13, 16:32 #1608
- Liitus
- Feb 2009
- Postitusi
- 2 502
Re: majanduse offtopic
Ma ei väitnud, et tuleb maksta €40m aastas. Ma väidan, et käia ja räusata, et paneme kahjumis EA kinni, ei ole mõistlik. Praegune EA lahendus pole ka mõistlik, aga sellega tegelevad pädevad hard-nosed inimesed täisjõuga, Raasukesega eesotsas. Lihtsaid lahendusi ei ole.
Kui selle töö tulemusena selgub, et tuleb maksa €40m aastas, sest paremat varianti pole, siis so be it. Minu teada kvantifitseeris Ernst & Young 2012 aastal lennuliikluse positiivse mõju majandusele ja jõudis ca. €80m juurde. See on kohene mõju ilmselt, ei sisalda seda, et siin käivad inimesed võivad siin tulevikus ka äri tegema hakata ja seeläbi veel väärtust luua.
Estonian Airi 2012 tulemused pole veel väljas. 2011 aastal sai ettevõte €17m kahjumit ja see tundus maailma lõpp. Samal ajal ei koti kedagi, et riik maksab näiteks kasvõi Edelaraudteele €13m aastas dotatsiooni, et see reisijaid ringi veaks. Samas suurusjärgus makstakse Saaremaa Laevakompaniile. Umbes 3 korda suurem summa kulub pealinnas jorsside ringi vedamiseks Lasnamäelt Mustamäele. Mul pole aimugi, kui palju kulub kõikide maakonnaliinide toetuseks, aga pakuks, et €50-100m. Need on kõik tegevused, mis riiki raha ei too. Inimesed tahavad lihtsalt ringi liikuda ja ei soovi või suuda selle eest turuhinda maksta. Mispärast see lennundus nüüd mingi eriline imeloom on, et seda ei tohi ainsa ühistranspordivahendina doteerida?
Ja nagu sulle üteldi, siis su numbrid on valed. Piletihinda tuleks tõsta ca. 20%, et kasumisse jõuda EA puhul.
-
19.03.13, 17:04 #1609
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 3 485
Re: majanduse offtopic
Tolmuahv aga kas sa oma Viisnurka võtaksid nt 10keurise palgaga tegija venna. Seega palgafond firmale aastas 200keur
Kui palju selle viisnurga kasum nüüd oligi?
-
19.03.13, 17:12 #1610
- Liitus
- Feb 2009
- Postitusi
- 2 502
Re: majanduse offtopic
Privador, sa ikka suudad vahel primitiivsusega üllatada. Võta aruanne lahti, vaata aastast käivet ja EBITDA marginaali. Siis vaata, kui palju peaks müük tõusma, et EBITDA tõuseks piisavalt, et lisakulu õigustada. Kui nüüd on tunne, et "tegija vend" võiks selle ära teha, siis peaks ta tööle võtma. Päriselus see umbes nii käibki, believe it or not.
Aga sulle ka võrdväärne küsimus: Sa $15 hyperit mängiksid rämeda fishiga? Rake on vist päris tappev, eh?
-
19.03.13, 18:05 #1611
- Liitus
- May 2012
- Postitusi
- 603
Re: majanduse offtopic
Kui EA ga lendab äriklient, kes niikuinii on maksujõuline siis maksku parem 100 euro asemel 200 euri piletist.
Tänavu lendas veebruaris Estonian Airiga 32 613 reisijat ja see number on vähenemas kuna EA plaanib lennukeid maha müüa. Seega on number 350 000 reisijat aastas suht reaalne. Ja piletid tõesti maksavad ca 100 eur. Enamus sihtkohtadel alates 69,90 Eur. Ernst koos Youngiga võib uuringu tellijale ka vastavad numbrid kirjutada ja see 80 mil ongi ülikaudne number. Edelaraudtee, Laevaliiklus saartele, bussiliiklus jne.. on eestlasele vajalikud. Kui EA oma tegevuse ära lõpetaks küll siis tuleks uus lennukompanii lendama kui need liinid tõesti ennast ära tasuksid. Kui on Lõunaeestist kuhugi vaja lennata siis Riia lennujaam on lähemal kui Tallinna oma.
http://estonian-air.com/et/
http://www.e24.ee/1163308/estonian-a...7-9-protsenti/
-
19.03.13, 18:10 #1612
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 2 293
-
19.03.13, 18:16 #1613
- Liitus
- May 2012
- Postitusi
- 603
Re: majanduse offtopic
http://www.epl.ee/news/eesti/estonia....d?id=64165571
Mis alusel tõsteti Taskila palka kui tema juhtimise all kahjum ainult suurenes. Samamoodi maksti tuimalt talle lahkumishüvitiseks 100K . Praegu sponsoreerib EA mingit hokki MMi Soomes kuigi EA l sihtkohana üldse soome puudub. Normaalne?
-
19.03.13, 18:19 #1614
Re: majanduse offtopic
Kas on üldse vajalik EA ?.
Olen teemaga vähe kursis , aga tundub ,et need ei saa oma rongi mitte kuidagi jooksma.
Teised reisi firmad saavad Eestis hakkama ?.
-
19.03.13, 18:20 #1615
- Liitus
- May 2012
- Postitusi
- 603
Re: majanduse offtopic
Spewmonkey palju peale oled nõus bettima, et EA selle aasta lendajate arv ei ületa 700K reisijat?
-
19.03.13, 18:24 #1616
- Liitus
- Oct 2008
- Postitusi
- 2 293
-
19.03.13, 18:26 #1617
Re: majanduse offtopic
Kallekusta, sina rääkisid ju 350k numbrist, ehk palju oled sina valmis panustama väikeste mööndustega, et selle aasta lendajate arv ei ületa 400K?
Eelmine aasta lendas veebruaris 4,5% reisijate üldarvust või valetab Tallinna Lennujaama statistika.
Muide veebruaris oli keskmiselt 41 reisijat lennu kohta. Mulle tundub see number päris väike, sest 100+ on ikka keskmise EA lennuki mahutavus?Viimati muudetud Potsataja poolt : 19.03.13 at 18:32
-
19.03.13, 18:27 #1618
- Liitus
- May 2012
- Postitusi
- 603
-
19.03.13, 18:34 #1619
- Liitus
- May 2012
- Postitusi
- 603
Re: majanduse offtopic
350K tundub reaalne vaadates veebruari numbreid. Muidugi kui riik laseb peaaegu tasuta lennata või ostetakse mõni 300 kohaline reisilennuk, mis soomlasi, venelasi ja eestlasi odavalt egiptusesse veaks siis võivad numbrid hoopis teised olla. EA plaanib jätkata 5 väikese lennukiga ja et nendega aastas vedada 900K reisijat peaksid need koguaeg ainult täistuubitult õhus rippuma. Puusalt pakun, et max number saab olema 500 K
-
19.03.13, 18:53 #1620
Re: majanduse offtopic
sa pakud üldse palju asju puusalt. Näiteks sinu väljatoodud "enamus sihtkohtadel al 69€" on perioodilised sooduspakkumised. Samamoodi nagu ryanair pakub 10€ pileteid. Samamoodi nagu sa ei saa miinimumpalga kohta teha järeldusi keskmise tasustamise kohta, ei saa ka siinkohal.
lahkumishüvitis on kokkulepitud töölepingus. Mis sa nüüd arvad, kas EA omanik (riik) saab rikkuda töölepingut? Oodata, et isik ise loobuks sellest, on naeruväärne. Kas sina loobuks omale töölepingusse lisatud õigustest?
EA hoki sponsoreerimise leping oli sõlmitud Taskkila ajal, mil toimusid lennud Soome. Kui suur on nüüd võimalus taganeda endale lepingutega võetud kohustustest? mis sa arvad?
Teema info
Kasutajad vaatamas seda teemat
Hetkel on 1 kasutajat vaatamas seda teemat. (0 registreeritud kasutajat 1 külalist)
[25NL@eveywhere] Ranka otsimas...
Eile, 23:42 in Pokkeripäevikud